فروش پارچه تترون مدارسی از درب کارخانه

فروش پارچه تترون مدارسی از درب کارخانه

فروش پارچه تترون مدارسی به طور مستقیم از درب کارخانه، از طریق این مرکز پخش عمده انجام می شود. جهت استعلام لیست قیمت پارچه فرم مدارس و برخورداری از مشاوره رایگان قبل از خرید، با ما در ارتباط باشید.

چگونه مناسب ترین پارچه برای دوخت لباس مدرسه را در میان این همه تنوع بالای پارچه های موجود در بازار انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین عواملی که شرکت های تولیدی باید در انتخاب پارچه مناسب لباس فرم مد نظر داشته باشند، مواد اولیه است. در واقع این جنس لباس هاست که نحوه نگهداری، شستشو و ظاهر لباس را تعیین می کند.

بنابراین، اگر می ‌خواهید مشتری را از خود راضی نگه دارید و به عنوان یک واحد تولیدی موفق شناخته شوید، پارچه ‌ای که جهت دوخت لباس فرم انتخاب می ‌کنید، بسیار مهم است.

این مجموعه به عنوان بزرگترین سایت فروش پارچه تترون مدارسی به صورت اینترنتی در حال فعالیت بوده و یک راهنمای جامع، در خصوص خرید عمده این پارچه در اختیارتان قرار خواهد داد.

قیمت پارچه تترون
قیمت پارچه تترون

فاکتورهای مهم در انتخاب پارچه فرم مدارس

می دانید که پوشیدن لباس فرم یک شکل برای دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی الزامی می باشد و مدیران سفارش دوخت این البسه را به کارگاه های تولیدی می دهند. در این رابطه باید فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته شود.

زیرا بازار هدف یعنی همان دانش آموزان، می توانند بچه های کم سن و سالی را شامل شوند که نه حوصله مراقبت و نگهداری روزانه از لباس فرم خود را دارند و نه می ‌توانند چندین ساعت در لباس هایی که با پارچه های نامناسب دوخته شده، تحمل کنند.

بنابراین جنس پارچه فرم مدارس که به این منظور انتخاب می ‌کنید، باید به گونه ای باشد که در وهله اول به دانش آموز احساس راحتی بدهد و کمک ‌کند تا در ساعات بودن در مدرسه احساس خوبی داشته باشد.

فاکتور مهم بعدی، دوام و استحکام پارچه است. فرم مدرسه در عین حالی که باید راحت باشد، می بایست استحکام کافی نیز داشته تا با استفاده های مداوم در طول سال تحصیلی دچار آسیب نشود.

همچنین، ثبات و پایداری رنگی پارچه کمک می ‌کند تا شستشوهایی مکرر این لباس ‌ها، مشکلی برای آن‌ ها به وجود نیاورد و زیبایی و آراستگی فرم حفظ گردد.

معرفی بهترین پارچه تترون مناسب دوخت لباس فرم

با توجه به نکاتی که در خصوص بهترین پارچه فرم، در بخش قبل ذکر شد، می توانیم بگوییم که پارچه های تترون تمامی مشخصات لازم را در این زمینه دارند و می توانند کلیه انتظارات مصرف کننده را برآورده نمایند.

گفتنی است که پارچه تترون کارخانه های سهند، بروجرد، عمید، درنا، کاشان، پارس، سوره، گلناز، کمند، ستاره سهیل، سیب، کاماش و گل پود به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مورد توجه ویژه و استقبال اغلب مراکز تولیدی قرار گرفته اند.

از این رو حجم خرید و فروش این برندهای پارچه تترون در بازار بسیار زیاد است و در تمامی مراکز فروش پارچه تترون مدارسی می توان این محصولات را مشاهده کرد.

پارچه تترون رنگی
پارچه تترون رنگی

پارچه تترون مدارسی در بازار چه قیمتی دارد؟

در حال حاضر که بازارهای معاملاتی کالاها دائماً دچار نوسان بوده و به هیچ عنوان پایداری و ثبات اقتصادی ندارند، مدام شاهد تغییرات نرخ خرید فروش پارچه ها، همینطور قیمت پارچه مدارسی در بازار هستیم.

معمولاً ارائه پارچه های تترون در وب سایت ها و شبکه های آنلاین، نسبت به فروشگاه های حضوری با قیمت های مناسب تری انجام می گیرد، زیرا در بازارهای اینترنتی حضور دلالان و واسطه ‌ها کمرنگ تر شده و به دنبال آن از تغییرات بی دلیل قیمت جلوگیری می‌ شود.

اما به طور کلی جدای از این مبحث، برخی عوامل فنی نیز وجود دارد که با توجه به مشخصات و ویژگی های پارچه تترون در کارخانه، همینطور بعضی عوامل اقتصادی که در حین عرضه این پارچه به بازارهای فروش داخلی، بر قیمت تمام شده پارچه تاثیر می گذارند.

در اینجا قصد داریم تا تعدادی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر قیمت فروش پارچه تترون مدارسی را مورد بررسی قرار دهیم که عبارتند از:

  • درصد استفاده از مواد اولیه مانند الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید پارچه ‌تترون، بسیار تأثیرگذار است. به طوری که اگر از الیاف پنبه بیشتری در پارچه استفاده گردد، کیفیت محصول بالاتر رفته و طبیعتاً قیمت آن نیز گران تر می شود.
  • ثبات رنگی بالای پارچه تترون و همینطور چروک نشدن آن، موجب استقبال بیشتر برای خرید شده و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده این پارچه را به دنبال دارد.
  • هر چقدر ضخامت و گرماژ پارچه تترون بیشتر باشد، بالطبع شاهد افزایش قیمت نهایی خواهیم بود.
  • تنوع در کالیته رنگی پارچه های تترون و همچنین وجود برخی از رنگ های نسخه ای و خاص، سبب افزایش قیمت می گردد. زیرا برخی از رنگ های تترون باید طی چندین مرحله و توسط دستگاه های پیشرفته مورد رنگرزی قرار بگیرند، در نتیجه زمان و هزینه بیشتری لازم است تا این پارچه ها به تولید برسند.
  • هر چقدر تکنولوژی دستگاه های مورد استفاده در کارخانجات تولید تترون، به روزتر باشد در نتیجه پارچه های باکیفیت تر و گرانتری تولید می گردد.
  • حجم سفارش برای خرید پارچه تترون مدارس و همچنین انتخاب مراکز باسابقه عرضه کننده این پارچه ها، از جمله موارد مهمی است که باید به آن ها توجه داشت و در لیست قیمت دخیل اند.

مرکز پخش و فروش پارچه تترون مدارسی با قیمت ارزان

همانطور که گفته شد کارخانه های زیادی در سطح کشور برای تولید پارچه تترون، نقش به سزایی دارند و می توان با استفاده از شبکه های مجازی و سایت های معتبر، انواع این تولیدات را سفارش داد.

در شیوه های خرید اینترنتی دیگر اهمیتی ندارد که در کدام شهر سکونت دارید، شما می توانید به راحتی درخواست ثبت سفارش خود را از کارخانه مورد نظرتان، انجام داده و در اسرع وقت محصول را تحویل بگیرید.

این مجموعه، به عنوان یکی از معتبرترین و موفق ترین مراکز فروش عمده پارچه مدارسی در کشور، شرایط ویژه ای برای خریداران عمده در نظر گرفته است.

فروش پارچه تترون مدارسی با قیمت درب کارخانه، تنها در این مرکز فراهم شده تا بتوانید با خیال راحت از بابت کیفیت و قیمت پارچه، خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید.آیا با معایب پارچه تترون آگاه هستید؟

برای آشنایی با معایب پارچه تترون اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


پروژه ها


پارچه های لباس کار
پارچه های فرم مدارس
پارچه های بیمارستانی

ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با پود