بهترین پارچه مازراتی شلواری + قیمت روز

بهترین پارچه مازراتی شلواری با قیمت روز و شرایط استثنایی، در این مجموعه به فروش می رسد. خریداران عمده می توانند از طریق سایت اقدام به سفارش نموده و یک خرید پرسود و اقتصادی را تجربه نمایند.

شناخت نوع و جنس پارچه برای تولیدی های پوشاک و دوزندگان، می ‌تواند بسیار مفید باشد و هنگام خرید، دغدغه آن ها را کاهش دهد. دلیل اصلی سردرگمی این افراد، فروش عمده انواع و اقسام پارچه توسط عمده فروشان و کارخانجات تولید کننده است.

به عنوان مثال پارچه های شلواری از لحاظ نحوه تولید، به دو دسته گردبافت و تخت بافت تقسیم بندی می ‌گردند. یک دسته بندی کلی ‌تر هم بر اساس فصل است که شامل پارچه های بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه می شود.

به طور حتم پارچه های مناسب هر فصل دارای مشخصات و ویژگی‌ های خاص خود هستند و قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. در این مقاله به بررسی بهترین پارچه مازراتی شلواری که به عنوان پارچه چهار فصل شناخته می شود، خواهیم پرداخت.

مازراتی چگونه پارچه ای است؟

می دانید که روز به روز به تنوع پارچه های موجود در بازار افزوده می شود. هر زمان که به فروشگاه های پارچه فروشی مراجعه کنیم، با جنس های جدید پارچه مواجه خواهیم شد.

همین موضوع باعث شده است تا خرید پارچه، به یک دغدغه اساسی برای مصرف کنندگان تبدیل شود. به خصوص کسانی که نیازمند پارچه در متراژهای بالا هستند، مثل خیاطان و واحدهای تولیدی پوشاک.

پارچه کرپ مازراتی، از جمله پارچه ‌های پرکاربرد و اقتصادی در صنعت مد و لباس به شمار می رود. این نوع پارچه نسبتاً ضخیم و بادوام است. از پارچه مازراتی می‌ توان برای دوخت‌ های مختلفی همچون شلوار، مانتو، کت، دامن، پیراهن مجلسی، شومیز و … استفاده نمود.

بافت پارچه مازراتی به صورتی است که کمی کشسانی دارد، مهم تر از آن این که چروک نمی شود. همینطور بسیار نرم، لطیف و مناسب چهار فصل است. پیشنهاد می شود تا شستشوی این پارچه با آب دمای ۳۵ درجه و اتو کشی آن نیز در دماهای پایین انجام گیرد.

برای افراد تازه واردی که با واژه گرماژ آشنا نیستند، باید گفت که گرماژ همان وزن پارچه است. این پارامتر از طریق وزن یک متر طول پارچه در عرض آن محاسبه می ‌شود.

به عنوان مثال اگر فروشنده ‌ای به شما گفت که گرماژ پارچه ۲ متری ۴۰۰ است، یعنی پارچه با طول یک متر در عرض ۲ متر، ۴۰۰ گرم وزن دارد.

گرماژ پارچه مازراتی در بازار متفاوت بوده و چیزی حدود ۲۷۷ تا ۴۳۰ گرم است. متأسفانه عده ‌ای سودجو، با فروش پارچه مازراتی عمده با گرماژ پایین و کیفیت نامرغوب اقدام به سودآوری می ‌کنند.

پارچه مازراتی شلواری

چرا پارچه مازراتی در میان مردم محبوب است؟

همانطور که مستحضر هستید گرانی‌ و تورم در چند سال گذشته، رنگ و شکل بازار را متحول کرده و قدرت خرید مردم را تا حد زیادی پایین آورده است. از این رو سیل زیادی از مردم، به سوی خرید کالاهای ارزان و حتی الامکان باکیفیت روی آورده ‌اند.

از جمله ملزومات تولید پوشاک مختلف، پارچه بوده و از تأثیرگذارترین پارامترهای قیمت گذاری بر روی البسه، نوع و کیفیت پارچه به کار رفته در آن ها است. بالطبع لباس هایی که با پارچه های ارزان قیمت به تولید می رسند، خود دارای قیمت های کمتری در بازار هستند.

پارچه مازارتی از دسته پارچه‌ های اقتصادی و در عین حال با کیفیت قابل قبول محسوب می گردد که برای استفاده در دوخت انواع پوشاک گزینه مناسبی به شمار می رود.

شاید بتوان گفت که دلیل محبوبیت و پرطرفدار بودن پارچه مازراتی، قیمت پایین و مقرون به صرفه این پارچه است. از این رو تولیدی ها و خیاطان، تمایل زیادی به خرید پارچه مازراتی عمده دارند.

از کجا بهترین پارچه مازراتی شلواری بخرم؟

خوشبختانه تنها پارچه ‌ای که نیاز به جستجوی فراوان برای یافتن آن در بازار نیست، انواع پارچه های کرپ به خصوص کرپ مازراتی شلواری است.

همانطور که گفته قیمت پارچه مازراتی شلواری نسبت به کیفیت آن، بسیار مناسب و ارزان بوده و امکان خرید انبوه و متراژ بالا را برای مصرف کنندگان فراهم می کند.

شایان ذکر است که از آنجایی که بهترین پارچه مازراتی شلواری، هم در داخل کشور تولید شده و هم از خارج وارد می شود، قیمت نوع ایرانی آن کمتر و به صرفه تر از نوع خارجی (چینی) است.

این قیمت ارزان اولاً به خاطر وجود مواد اولیه ارزان، ثانیاً سبک تولید این پارچه بوده؛ پارچه مبلی مازراتی چینی به دلیل شیوه تولید، نرم تر و قیمت بالاتری دارد.

برای این که بتوانید هر کدام این پارچه ها را بر حسب نیاز و بودجه خود خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم از طریق مراکز عرضه و فروش مستقیم پارچه اقدام نمایید.

فروش پارچه مازراتی شلواری عمده با قیمت روز

خرید عمده پارچه مازراتی به صورت عدلی یا طاقه ای، نیازمند داشتن تخصص و رعایت یک سری ریزه کاری است که بتوانید جنس مرغوب پارچه را با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.

یکی از مهم ترین نکات حین سفارش عمده این پارچه ها، خرید دست اول یا به عبارتی خرید بدون واسطه است. چرا که با این روش قیمت تمام شده پارچه به طرز چشمگیری کاهش می یابد و در سودآوری کسب و کار شما بسیار مؤثر خواهد بود.

اگر دغدغه ها و گرفتاری های روزمره به شما اجازه نمی دهد که به صورت حضوری به کارخانجات تولیدی پارچه مازراتی مراجعه کنید، می خواهیم یک روش آسان و بی دردسر، در عین حال اقتصادی را به شما معرفی نماییم.

این مجموعه از باسابقه ترین مراکز فروش پارچه کرپ مازراتی در کشور می باشد که به طور مستقیم با کارخانجات تولید کننده و وارد کنندگان در ارتباط بوده و تمامی دلالان و واسطه ها را حذف نموده است.

فروش عمده بهترین پارچه مازراتی شلواری به صورت اینترنتی در این مرکز پخش آنلاین انجام می گیرد. همچنین کالیته رنگی پارچه ها برای تصمیم گیری و مقایسه آسان، در اختیار شما خریداران عمده قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود