خرید عمده پارچه ماسک سه لایه جراحی

پارچه ماسک سه لایه جراحی را نیز می توان به صورت آنلاین و در کوتاهترین زمان ممکن با قیمتی فوق العاده و استثنائی از وبسایت های کارخانه ها و نمایندگی های آن ها در قالب محیطی امن، خریداری نمود. دریافت مشاوره از پود

همان طور که مستحضر هستید، در حال حاضر به علت شیوع ویروس کرونا، لازم است تمامی افراد از ماسک استفاده نمایند.

همین مسئله موجب شده است که به دلیل استفاده ی زیاد از ماسک، نیاز به تولید پارچه ی ماسکی هم زیاد بشود و میزان تقاضای آن بالا برود.

حال می خواهیم با پارچه های ماسکی آشنا شویم.

پارچه ماسک

بهترین پارچه برای تولید ماسک کدام است؟

ماسک ها را همان طور که در بازار مشاهده می فرمایید از پارچه های گوناگونی تهیه می نمایند.

از آن جایی که این ویروس کرونا که همه الان به خاطر وجود آن مجبور هستیم از ماسک استفاده نماییم، فقط از طریق سطوح منتقل می شود و زمانی که افراد سرفه و عطسه می کنند، ذراتی در هوا پراکنده می شود که قابلیت جابجایی در هوا را دارند، لازم است تا در تمامی محیط های عمومی از ماسک استفاده کنیم.

جالب است بدانید که هر پارچه ای قابلیت این را ندارد که از ورود ذرات به داخلش جلوگیری نماید و در واقع توان بازدارندگی و فیلتر کردن هوا را ندارد.

در این زمینه تحقیقات فراوانی انجام شده است و بر اساس آن می توان گفت که پارچه هایی که یک نوع ترکیب از پنبه با ابریشم طبیعی هستند و یا به طور کلی پارچه هایی که از جنس ابریشم هستند، بهترین جنس برای تولید ماسک به شمار می آیند.

ما چندین نوع ماسک داریم که از پارچه های مختلفی تهیه شده اند، یکی از این ها ماسک های اسپان باندی می باشد که از پارچه های یکبارمصرفی با نام اسپان باند تولید شده اند.

این ماسک ها از نظر جلوگیری از ورود ذرات به داخل آن بسیار مقاوم می باشند و تنها مشکلی که دارند این است که یکبار مصرف می باشند.

اما الان که ماسک کم می باشد و یا به این دلیل که مردم باید به طور مداوم از این ماسک ها استفاده کنند،، می توان گفت که موردی پیش نمی اید اگر چندبار هم مورد شست و شو قرار بگیرند و مجدد استفاده بشوند.

ماسک های فیلترداری هم هستند که جدیدا اعلام شده است نباید از آن ها استفاده کرد زیرا فیلترهای آن ها توانایی نگهداری و جلوگیری از ورود ذرات ندارد و فرد مصرف کننده را دچار مشکل می نمایند.

و از آن جایی که یک سری ماسک های پزشکی وجود دارندکه قوی ترین و محکم ترین ماسک ها به حساب می آیند، استفاده از آن ها موجب می شود تا فرد خیالش از بابت ورود ذرات معلق کاملا راحت باشد، اما موردی که در این میان وجود دارد این است که این گونه ماسک ها تعداد کمی دارند و موجودیشان در بازار کم می باشد.

ترجیح بر این است که کادرهای درمان از این ماسک ها استفاده کنند که به صورت مداوم با افراد بیمار در ارتباط می باشند و افراد دیگر که باید علاوه بر کاهش سطح ارتباطاتشان، رفت و آمدشان را به خارج ازخانه نیز کاهش بدهند، می توانند از ماسک های پارچه ای استفاده نمایند.

در تولید ماسک های پارچه ای که در خانه تهیه می کنید، بسیار توجه کنید که آن ها را به گونه ای بدوزید که دهان و بینی را کاملا بپوشاند تا هیچ گونه ذراتی نتواند به آن نفوذ کند.

توصیه ی وزارت بهداشت این است که از هر نوع ماسکی که در دسترس دارید استفاده نمایید و این استفاده از هر ماسکی به مراتب بهتر است از این که هیچ گونه ماسکی را مورد استفاده قرار ندهید.

پارچه ماسک

مشخصات پارچه ماسک مرغوب

همان طور که متوجه شدید از پارچه های مختلفی برای تهیه ی ماسک استفاده می شود که دارای ویژگی ها و مشخصاتی می باشند.

به عنوان مثال پارچه های اسپان باند که بسیار از آن در تولید ماسک استفاده می شود نیز دارای ویژگی ها و مشخصاتی مانند موارد ذیل می باشند.

  1. آب دوست بودن این پارچه ها
  2. آب گریز بودن آن ها
  3. دارای خاصیت آنتی باکتریالی
  4. دارا بودن آنتی یووی
  5. لطافت و نرمی خاص پارچه

ویژگی های فوق را پارچه های اسپان باند دارا می باشند که با توجه به نوع نیاز مشتری، این ویژگی ها را در پارچه ها اعمال می نمایند.

ماسک های فیلتردار که با استادنداردهای روز دنیا مورد تولید قرار گرفته اند می توانند در برابر ذرات معلق در هوا، جامدات و ذرات معلق روغنی که در هوا موجود می باشند از افراد محافظت نمایند.

ماسک های فیلتر دار کربن اکتیو و یا به اصطلاح کربن دار، لایه هایی از کربن فعال شده در آن قرار داده اند که در واقع قرار دادن آن به منظور محافظت در برابر گازها و بخارها در نظر گرفته شده است و در اصل موجب می شوند که بوی آلودگی و گازهایی که مضر می باشند به داخل ماسک نفوذ نکنند.

در حالت کلی می توان گفت پارچه ای برای ماسک مناسب است که بتواند از ورود ذرات و آلودگی ها به داخل آن جلوگیری کند و در عین حال فرد مصرف کننده بتواند به راحتی نیز تنفس نماید.

لطافت مناسب را داشته باشد تا فرد بتواند در هنگام استفاده مشکلی از این بابت نداشته باشد و به راحتی از آن ماسک در شرایط گوناگون بهره ببرد.

دارا بودن خاصیت چندبار مصرف و یا به عبارتی دارا بودن قابلیت شست و شوی چندین باره برای ماسک در حال حاضر یک مزیت به شمار می آید.

به گونه ای که افراد بتوانند ماسک استفاده شده را مورد شست و شو قرار بدهند و مجددا از همان ماسک استفاده نمایند.

پارچه ی ماسکی مرغوب می باشد که در اثر استفاده دچار تغییرات زیادی نشود و توانایی جلوگیری از ورود هر نوع ذراتی را داشته باشد.

پارچه ماسک سه لایه جراحی نیز در حال حاضر فروش بالایی دارد زیرا با استفاده از آن، ماسک های خوب و مقاومی را می توان تولید کرد و پارچه های این ماسک ها قابلیت محافظت از افراد را در سطح بسیار بالایی دارا می باشند.

پارچه ماسک

از کجا بهترین پارچه ماسک قیمت مناسب بخرم؟

برای خرید بهترین پارچه های ماسک با قیمت مناسب لازم است قبل از هر چیزی با انواع آن آشنا شوید و از مشخصات و ویژگی هایی که هر پارچه دارا می باشد، آگاهی کامل پیدا نمایید.

پس از این که توانستید این اطلاعات را به دست آورید می توانید در جهت خرید آن در هر حجمی اقدام کنید.

برای خرید این پارچه ها می توانید با استفاده از روش های مختلفی پیش بروید، یکی از این روش ها که از قدیم مرسوم بوده است و افراد زیادی با استفاده از این روش از گذشته تا کنون، پارچه های مورد نیازشان را خریداری می کرده اند، این است که به درب کارخانه ی تولیدکننده ی پارچه ی مورد نظر مراجعه نماییم.

شما زمانی که از این روش خرید خود را انجام می دهید با قیمتی خوب روبرو می شوید که در اصل این قیمت بدون واسطه می باشد و به همین دلیل از قیمت هایی که در بیرون و بازار دریافت کرده اید، بسیار مناسب تر هستند.

اماخب مشکلی هم در این میان وجود دارد که فرد باید زمان زیادی را صرف کند تا به کارخانه ی مورد نظر برود و همچنین هزینه هایی نیز برای رفت و آمدش باید پرداخت کند.

روش دیگر خرید این پارچه ها این است که از طریق نمایندگی کارخانه های بزرگ اقدامات لازم انجام شود و افراد از طریق این نمایندگی ها، پارچه هایی که نیاز دارند را تهیه کنند و مورد استفاده قرار بدهند.

روش آخری که می توان برای خرید پارچه ها معرفی نمود را خرید به صورت آنلاین می نامیم.

که در ادامه ی همین مقاله به مزایای این روش و در حالت کلی به خرید با استفاده از این روش توضیح می دهیم تا بدانید چه ویژگی هایی دارد.

خرید عمده پارچه یکبار مصرف برای ماسک

پارچه های یکبار مصرف را همان طور که می دانید با روش خاصی تولید می نمایند و مشخصات و ویژگی هایی را در آن ها پدید می آورند که موجب می شود تولیدی ها برای تولید ماسک از آن پارچه ها استفاده نمایند.

این پارچه ها را می توان به صورت عمده خریداری نمود که از نظر قیمتی بسیار مناسب تر از خرید جزئی می باشد.

تولیدی هایی که کار خود را بر تولید ماسک از این پارچه ها قرار داده اند، لازم است تا این پارچه را درحجم های بالا خریداری کنند تا فروش ماسک های تولید شده برای آن ها صرفه ی اقتصادی نیز داشته باشد.

برای این خرید عمده می توان با استفاده از تمامی روش های خریدی که توضیح داده شد، اقدام شود.

پیشنهاد کلی به تولیدی ها این است که پارچه های مورد نیازشان را برآورد نمایند تا در چه حجمی به آن ها نیاز دارند، سپس درخواست خودشان را ثبت نمایند.

در این نوع از سفارش، فروشنده نیز می تواند بیشتر از حدی که قیمت کلی را به مشتری می دهد، تخفیف قائل شود و همین مورد سبب می شود تا خریدار هم سود بیشتری به دست آورد.

قیمت پارچه ماسک سه لایه جراحی

برای دریافت قیمت پارچه ماسک سه لایه جراحی می توانید با روش های مختلفی اقدام کنید و از قیمت این پارچه ها مطلع شوید.

از مهم ترین روش های دریافت لیست قیمت می توانیم به روش های اینترنتی و آنلاین اشاره نماییم که در این روش، فرد می تواند با ارتباط گرفتن با کارخانه های و نمایندگی های گوناگون، درخواست خود را مبنی بر دریافت لیست قیمت ثبت نماید.

کارشناسان فروش هر مجموعه لیست قیمتی از محصولات تولیدی خود به همراه مشخصات و ویژگی های آن ها برای افراد ارسال می نمایند.

تمامی این مراحل به صورت اینترنتی انجام می شود و افراد هیچ گونه ارتباط فیزیکی با هم ندارند.

فرد می تواند در یک زمان از چند کارخانه درخواست لیست قیمت بدهد و به مقایسه ی آن ها با هم بپردازد.

این مقایسه می تواند هم از نظر قیمت باشد و هم از نظر کیفیتی باشد که آن پارچه ها دارا می باشند.

بنابراین لازم است تا با ویژگی ها و مشخصات هر پارچه آشنایی کافی داشته باشید تا بتوانید از مرغوبیت آن و یا نامرغوب بودن آن پارچه ها اطمینان حاصل نمایید و قیمت هایشان را با کیفیتشان تطبیق بدهید.

چیزی که واضح است این می باشد که هرچه پارچه ای مرغوب تر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود و بالعکس.

پارچه ماسک

خرید اینترنتی پارچه ماسک و مزایای آن

همین طور که متوجه شدید یکی از روش های خرید پارچه را می توان خرید به صورت اینترنتی بیان کرد.

هر کارخانه و یا نساجی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی برای خودش وبسایتی را طراحی نموده است که با استفاده از آن بتواند هم خودش را بیشتر به عموم و تولیدی ها معرفی کند هم این که از این طریق فروش بیشتری را هم داشته باشد.

در این روش از خرید، شما می توانید در هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید، خریدهای خود را ثبت نمایید و سفارش بدهید.

در واقع این روش به دلیل عدم محدودیت در نوع سفارش و زمان، موجب شده است تا طرفداران بی شماری را برای خودش پیدا نماید.

در این روش افراد می توانند در کمترین زمان ممکن و بدون حتی کوچکترین هزینه ای، محصولات مختلف را در سایت های کارخانه های گوناگون مورد مقایسه قرار بدهند و در میان آن ها با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که وجود دارد و قیمت آن ها، نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

همان طور که متوجه شدید این روش خرید دارای مزایای زیادی می باشد و لازم است بدانید در کنار آن می تواند از معایبی هم برخوردار باشد که باید حتما به آن ها نیز توجه کرد.

به عنوان مثال از جمله معایبی که می توان برای این روش نام برد این است که در هنگام خرید از سایت ها باید دقت و توجه خود را چند برابر کنید تا گرفتار سایت های تقلبی و کلاهبردار نشوید.

از سایت هایی خریدهای خود را انجام بدهید که نشان استاندارد دارند و بر اساس قوانین و مقررات اداره می شوند.پارچه ماسک سه لایه جراحی را هم می توان از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین مورد خریداری قرار داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود