خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز سال ۱۴۰۳

خرید پارچه فرم مدارس : ساده و طرح دار

پارچه های فرم مدارس و خرید پارچه ترگال مانتویی فرم مدارس را همه یکجا بخرید زیرا قیمت حمل و هزینه بسته بندی به ضرر شما می شود .

پارچه های فرم مدارس : قیمت خرداد ۱۴۰۳

قیمت روز پارچه های جدید امسال ، پارچه روپوش مدارس و فرم مدارس به صورت عمده :

  • ترگال متری ۸۱۰۰۰ تومان
  • پرشیا ۵۰۰۰۰ تومان
  • تترون ۷۵۰۰۰ تومان
  • تنسل ۱۲۰۰۰۰تومان
  • لی ۲۱۰۰۰۰۰ تومان
  • قیمت پارچه طرح لی ۱۳۵۰۰۰ تومان
  • کتان ۱۷۵۰۰۰ تومان
  • مازراتی ۱۱۰۰۰۰ تومان
  • فاستونی ۱۷۹۰۰۰
  • سابله کش ۲۱۹۰۰۰تومان
  • کوماش ۱۴۵۰۰۰ تومان
  • چهار خانه از ۵۵۰۰۰ تومان
  • راه راه از متری ۶۵۰۰۰ تومان
  • پارچه ویسکوز مانتویی متری ۱۵۵۰۰۰ تومان

قیمت عمده پارچه فرم مدارس جنس اعلا

پارچه فرم مدارس از کارخانه با شروع قیمت متری ۵۵۰۰۰ تومان ،قیمت پارچه فرم مدارس به ویژگی های زیر بستگی دارد.

  • تیره و روشن بودن پارچه ترگال
  • برند پارچه بافتین ،تک و فدک ،بافتین ،گلد بافت و زرین پود ،کاماش
  • وزن پارچه
  • درصد فلامنت
  • حجم خرید

خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز بازار را همین حالا، از همین وب سایت انجام دهید. بزرگترین تأمین کننده پارچه های مدارسی، انواع پارچه ترگال، تترون، فاستونی و … را با قیمت ۱۴۰۳ به فروش می رساند.

برای یک کارگاه تولیدی روپوش مدرسه، لباس فرم مدارس، انتخاب و خرید پارچه مانتوی مدرسه دخترانه باکیفیت با مناسب ترین قیمت پارچه فرم مدارس، از بزرگترین امتیازات محسوب می گردد. این موضوع باعث سوددهی بیشتر و جلب رضایت مشتری می شود.قیمت پارچه لی مانتویی فرم مدارس از همه پارچه ها بیشتر و پرشیا از همه کمتر است.

خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز سال 1402
خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز سال ۱۴۰۲

خرید و قیمت پارچه مناسب فرم مدارس

در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشور عزیزمان، مدارس و مراکز آموزشی لباس فرم های مخصوصی دارند که به ایجاد نظم، آراستگی و هماهنگی در پوشش دانش آموزان کمک می کند. چه مدارس دخترانه و چه مدرسه های پسرانه، هر کدام لباس خاص خود را دارند.قیمت پارچه راه راه ،چهار خانه ،لی و کتان بستگی به درصد پنبه دارد.قیمت پارچه کتان مانتویی در حدود ۲۱۰۰۰۰ تومان است .پارچه فرم مدرسه باید نخی و رنگش ثابت باشد.

پارچه مناسب مقنعه سفید و رنگی فرم مدارس

مقنعه سفید مدرسه ورنگی مدرسه از جنس تترون عرض ۹۰ کمند و درنا ،تترون عرض ۱۱۰ بروجرد و تترون عرض سه متر کاشان و مسعود استفاده می شود.خرید پارچه متری مدارس به صرفه نیست.

یکی از مزیت های استفاده از لباس فرم مدارس، تشخیص دادن دانش آموزان از سایرین است. همچنین با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، در کم شدن هزینه های خرید چندین لباس نیز تأثیرگذار خواهد بود.

خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز سال 1402
پارچه ترگال خنک است؟

شایان ذکر است که رنگ لباس فرم با توجه به مقطع تحصیلی انتخاب می گردد، به عنوان مثال برای دوره های ابتدایی و پیش دبستانی عمدتاً از رنگ های روشن تر و شادتر، برای دوره های بالاتر مثل مقطع متوسطه از رنگ های تیره استفاده می نمایند.در خرید اینترنتی پارچه فرم مدارس ،دبیرستان بندرعباس و شهرهای جنوبی از رنگ های روشن ترگال ،تترون ،کتان و هامر کش استفاده می شود.

پارچه ترگال یکی از پرفروش ترین پارچه های مناسب تهیه لباس فرم مدارس ابتدایی ،فرم اداری است که کارخانه های تولید کننده بسیار زیادی در داخل کشور، انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه را تولید و در رنگ های متنوع تکمیل می کنند.تولیدی پارچه لباس فرم مدارس در شهر اصفهان در شهرک های صنعتی هستند.

پارچه ترگال فرم مدارس سرمه ای

باید گفت که بدون شک کیفیت نخ و رنگ پارچه ترگال مانتویی فدک تولید کارخانجات مختلف، یکسان نخواهد بود. پارچه ترگال فدک، زرین پود، تک، گلد بافت ، آیدین، کیمیا، البرز، کاماش ،بافتین و … از جمله معتبرترین برندها در زمینه تولید و عرضه انواع ترگال فرم مدارس به شمار می روند.هزینه دوخت مانتو فرم مدارس رابطه مستقیم با خرید پارچه دسته اول از کارخانه دارد.پارچه پرده مدرسه همین پارچه ترگال است.

جهت تولید انواع پارچه ترگال لباس مدرسه طوسی و رنگی از الیاف پلی استر و‌ ویسکوز استفاده می شود. علاوه بر این، هر متر از پارچه ترگال ساده ۲۴۰ گرم وزن دارد. عرض پارچه نیز ۱۵۰ سانت است که به طور معمول در طاقه های ۴۰ متری به بازار عرضه می شود.

جنس مانتو مدرسه درجه یک چی بخرم ؟

از آنجایی که پارچه ترگال ساده لباس فرم مدرسه و پارچه ترگال مانتویی دارای ویژگی های فوق العاده ای از جمله تراکم بالا، بافت مستحکم، ثبات رنگی بالا، بدون آبرفت، قیمت مناسب، دوام خوب و … است، جهت دوخت لباس فرم مدارس به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.پارچه لباس مدرسه صورتی پاستیلی و ابی روشن برای مهد کودک استفاده می شود.

قیمت و خرید پارچه ترگال مدارسی

می دانید که پارچه های مناسب دوخت فرم مدارس بسته به نوع و جنسی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت پارچه فرم مدارس ۱۴۰۳در بازار، عبارتند از:

  • قیمت مواد اولیه پارچه مدارس
  • هزینه های تولید، تعمیر و نگهداری خطوط تولید
  • دستمزد نیروی انسانی پارچه فرم مدرسه
  • نسبت میزان عرضه و تقاضا
  • میزان صادرات و واردات پارچه

پارچه طرح لی یا شبه لی : تنسل هامر کش

استفاده از پارچه طرح لی کرشمه برای فرم مدارس به دلایل متعددی محبوبیت یافته است. این پارچه به دلیل ظاهر شیک و مشابه با پارچه‌های لی واقعی، جذابیت خاصی دارد و در عین حال ارزان‌تر است، که به مدارس اجازه می‌دهد بدون افزایش هزینه‌ها، فرم‌های زیبا و مدرنی تهیه کنند. از آنجا که پارچه طرح لی کاغذی معمولاً کش دارد، راحتی و آزادی حرکت بیشتری را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. این پارچه به عنوان یک گزینه چهارفصل، برای تمام طول سال مناسب است و هم برای مانتو و هم برای پیراهن‌های مدرسه انتخابی عالی محسوب می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پارچه طرح لی کاغذی به عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه، راحت و کاربردی برای فرم مدارس ابتدایی شناخته شود.

پارچه ترگال فاستونی ضخیم مدارس

پارچه ترگال فاستونی ساده ،فاستونی راه راه از پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه ضخیم تر است ،وزنش در حدود ۳۹۰ گرم می باشد و مناسب برای شل.ار است . نام دیگر پارچه ترگال فاستونی ،پارچه ترگال شلوار است .ترگال فاستونی در کنار پارچه کرپ مازراتی مانتویی ،بهترین پارچه برای شلوار مدارس و فرم اداری است.دستمزد خیاط برای تولید این پارچه بیشتر است.

اگر می خواهید به صورت کاملاً اقتصادی، پارچه مخصوص فرم مدارس را تهیه نمایید، پیشنهاد می شود به جای خرید از بازار، تولیدی پارچه لباس فرم مدارس این پارچه ها را پیدا کنید. چرا که در خرید پارچه فرم مدارس و پارچه لباس مدرسه با قیمت ارزان، این موضوع یعنی خرید بی واسطه بسیار حائز اهمیت است.پارچه ترگال البرز فتک ،بافتین و ترگال کاماش بهترین ها هستند.

قیمت پارچه فاستونی ساده فرم مدارس

قیمت پارچه فاستونی درجه یک برای فرم مدارس به شرح زیر است :

  • شبه فاستونی زرین ۷۰۰۰۰ تومان
  • کجراه فاستونی متری ۱۷۹۰۰۰ تومان
  • فاستونی کش سابله متری ۲۱۹۰۰۰ تومان

پس با حذف واسطه ها این هزینه ها مدیریت می شود.برای خرید اقتصادی ترین پارچه فرم مدارس از تولیدی پارچه لباس فرم مدارس روی لینک زیر کلیک کنید.https://poood.ir/purchase-and-price-list-of-tergal-and-kajrah-tek-fabrics-from-the-factory/.پارچه ترگال و کجراه نساجی تک ،بهترین پارچه برای فرم مدارس هستند.پارچه لباس فرم مدارس پسرانه تهران معمولا از پارچه فاستونی ۳۹۰ گرم بافتین ،اندیکو و مطهری است.

خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز سال 1402
پارچه ترگال رنگ مستقیم

خرید اینترنتی پارچه مدارس

می دانید که خرید عمده انواع پارچه مانتو مدارس دبیرستان برای اهداف مختلف، به صورت حضوری یا غیر حضوری از طریق سایت های معتبر امکان پذیر است. حال اگر با مراکز فروش اینترنتی پارچه در ارتباط باشید، می توانید با خرید غیر حضوری، از هزینه های اضافی پیشگیری کرده و پارچه مورد نیاز خود را به قیمت کارخانه خریداری نمایید.رنگ لباس فرم مدارس ابتدایی دخترانه امسال شامل رنگ های کرم ،نسکافه ایی و پاکویی است.روپوش مدرسه با توجه به سن دانش آموزان مشخص می شود،هر چه سن دانش آموزان بیشتر شود از رنگ های تیره تر استفاده می شود.

از طرفی، با خرید حضوری امکان دسترسی به تنوع گسترده پارچه های مناسب فرم مدارس را نخواهید داشت. در حالی که به کمک سایت ها و شبکه های مجازی به راحتی می توانید حجم وسیعی از محصولات تولیدی کارخانجات متعدد را مشاهده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.مانتو شلوار سرمه ای مدرسه و لباس فرم مدارس افغانستان ،ترکبه و عراق از پارچه های ایرانی استفاده می شود ،زیرا هزینه تمام شده کمتر است.رنگ فرم مدارس ابتدایی معمولا جیغ و شاد است.

خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز سال 1402
قیمت عمده پارچه ترگال

پس می توان نتیجه گیری کرد که با خرید اینترنتی پارچه مدارس، دستتان برای انتخاب بازتر است، ضمن این که قیمت کمتری هم باید بپردازید. در نهایت با عرضه لباس فرم باکیفیت، رضایت مشتریان جلب شده و سفارش دوخت فرم های سال بعد مدرسه را نیز از آن خود خواهید کرد.

خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز

کارگاه های تولیدی، همگی به دنبال تهیه پارچه لباس فرم باکیفیت و البته قیمت مناسب هستند. لذا علاوه بر برنامه ریزی برای خرید پارچه فرم مدارس مرغوب، قیمت پارچه نیز مسئله ای مهم و تاثیرگذار به شمار می رود که باید آن را در نظر گرفت.جنس مانتو مدرسه باید مقاوم به مواد شوینده باشد.پارچه یونیفرم مدرسه در دمای بالای ۳۰ درچه سانتیگراد نباید تغییر رنگ بدهد.

خرید پارچه فرم مدارس با قیمت روز سال 1402
قیمت عمده انواع پارچه ترگال سبز بیمارستانی پارچه ترگال سبز بیمارستانی کارخانه تولید پارچه ترگال سبز بیمارستانی

لی کاغذی ،

کارشناسان ما در این خصوص نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ضمن معرفی انواع پارچه فرم مدارس برای تولیدی لباس فرم مدارس در مشهد، شما را از قیمت پارچه ترگال مدارسی یا سایر پارچه های پرفروش مطلع گردانند.

پارچه ترگال مانتوی مدرسه دخترانه

پارچه ترگال البرز مانتوی مدرسه دخترانه یکی از بهترین پارچه های فرم مدارس ۱۴۰۳ در بازار می باشد که توسط رنگ حیدر تکمیل و رنگری می شود.

پارچه تترون مقنعه سفید و رنگی

پارچه تترون برای دوخت ممقنعه سفید دبستان و رنگی بسیار مناسب است و در برندهای مختلفی همچون درنا، کمند، بروجرد، کاماش و سیب عرضه می‌شود. این پارچه‌ها با داشتن ویژگی‌هایی مانند نرمی، لطافت، سبک بودن و قابلیت شست‌وشوی آسان، انتخابی ایده‌آل برای مقنعه‌های روزمره و رسمی هستند. برندهایی نظیر درنا و بروجرد به خاطر کیفیت بالای بافت و ثبات رنگ در برابر شست‌وشو شهرت دارند، در حالی که برندهای کمند، کاماش و سیب نیز با ارائه تنوع رنگی و طرح‌های مختلف، نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کنند. این پارچه‌ها به دلیل سبکی و تهویه مناسب، راحتی بسیاری را در طول روز فراهم می‌کنند و برای استفاده در محیط‌های آموزشی و کاری بسیار مناسب هستند.

قیمت پارچه ترگال فرم مدارس
قیمت پارچه ترگال دیجی کالا
پارچه مدارس تهران
اسم پارچه فرم مدرسه
اسم پارچه مانتو مدرسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود