فروش عمده پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی

پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی را همین حالا به صورت عمده و ارزان قیمت، از طریق بزرگترین مرکز فروش عمده پارچه های اسپان باند، سفارش خرید دهید. دریافت مشاوره از پود

امروزه در بسیاری از صنایع شاهد جایگزینی ساک های تبلیغاتی سوزنی تولید شده با پارچه های اسپان باند بجای انواع کیسه های پلاستیکی و ساک های دستی کاغذی هستیم.

استفاده از پارچه اسپان باند در تولید انواع ساک های تبلیغاتی دستی، از مزایای زیادی برخوردار بوده که مهم ترین آن ها قیمت کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه این پارچه ها می باشد.

پارچه اسپان باند سوزنی مناسب ساک های تبلیغاتی، با عرض و گرماژ خاصی مورد استفاده تولید کنندگان این ساک ها قرار گرفته است. این ساک ها می توانند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی برای هر برند و هر لوگو ظاهر شده که در سطح شهر آن برند را به دیگران معرفی خواهند نمود.

آیا می دانید که در درجه اول، پارچه اسپان باند چه نوع پارچه ای بوده و در کشور ما تولید پارچه اسپان باند با چه مشخصاتی به انجام می رسد؟

در درجه دوم، چرا پارچه اسپان باند بی بافت و سوزنی، مناسب ترین پارچه جهت تولید انواع ساک های تبلیغاتی بوده است؟

و در آخر قیمت پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی چه نرخی داشته و خریداران از کجا می توانند خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت این پارچه داشته باشند؟

تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا پاسخ سوالات خود را پیدا نمایید.

پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی

هر آنچه درباره پارچه اسپان باند باید بدانید

در بازارهای خرید و فروش پارچه، اسپان باند نامی پرآوازه به شمار می آید. این پارچه بر خلاف تمام پارچه هایی که در صنعت نساجی تولید و به عرضه رسیده اند، هیچ گونه تار و پودی نداشته و از الیاف پرس تشکیل می گردد.

گرانولی به نام پلی پروپیلن اصلی ترین ماده اولیه در تولید پارچه های اسپان باند به شمار می آید.

پارچه اسپان باند به سبب اینکه بی تار و پود است، در میان عامه و بازاریان، با نام های ذیل نیز مشهور بوده و خرید و فروش می گردد:

  • پارچه لایه سوزنی
  • پارچه بی بافت
  • پارچه نبافته
  • پارچه یکبار مصرف

این پارچه با مشخصات منحصربفردی در کارخانجات داخلی کشور ما تولید و سپس به صورت رولی روانه بازارهای فروش پارچه گردیده است.

از اصلی ترین مشخصات پارچه های اسپان باند سوزنی تولید شده، می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. تولیدی ها این پارچه را هم به صورت آب دوست و هم به شکل آب گریز تولید می کنند.
  2. آنتی باکتریال بودن از مشخصات اصلی پارچه اسپان باند به شمار می رود.
  3. این پارچه ها آنتی یو وی و ضد اشعه نور خورشید هم هستند.
  4. پارچه های اسپان باند تولیدی، از انعطاف پذیری خوبی هم برخوردار می باشند.
  5. تنوع رنگی بالا در کالیته رنگبندی پارچه، از دیگر مشخصات و مزایای خوب پارچه های اسپان باند به شمار می آید.
  6. و آخر اینکه پارچه های اسپان باند قابلیت چاپ انواع طرح های گوناگون را بر روی خود داشته اند.

ناگفته نماند که در کارخانجات تولید پارچه اسپان باند، این پارچه از گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرمی تولید می گردد و عمدتا دارای عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری می باشد.

همانطور که متوجه شدید پارچه های اسپان باند از پارچه های با مشخصات منحصربفردی هستند که شاید هیچ پارچه ای در صنعت نساجی، قابلیت های این پارچه را ندارد.

این پارچه ها به سبب قیمت ارزان مواد اولیه، با قیمت تمام شده کاملا ارزان و اقتصادی تری هم تولید شده اند که از اصلی ترین دلایل پرفروش بودن این پارچه نیز به شمار می آید.

از تمامی این موارد که بگذریم، قابلیت چاپ طرح ها، لوگوها و برندهای گوناگون بر روی پارچه اسپان باند، سبب شده تا این پارچه از مصارف خاص دیگری هم برخوردار باشد.

در ادامه کمی بیشتر پیرامون این موضوع بحث خواهیم کرد.

قابلیت چاپ بر روی پارچه های اسپان باند

همانطور که در خطوط فوق خواندید، پارچه های اسپان باند از پرفروش ترین و پرتقاضاترین پارچه ها در صنعت منسوجات بی بافت به شمار آمده است.

این پارچه که با نام پارچه سوزنی و یکبار مصرف هم در بازار شناخته شده، از قابلیت ها و مشخصه های بسیار خوبی برخوردار بوده که آن را در اغلب صنایع تبدیل به پارچه ای کاربردی نموده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه های اسپان باند، قابلیت چاپ انواع طرح ها بر روی این پارچه ها با استفاده از دستگاه های چاپ حرارتی می باشد.

این موضوع سبب شده تا تولید کنندگان در صنایع مختلف، جهت تولید انواع روکش، کاور بسته بندی محصولات و به خصوص انواع ساک های تبلیغاتی، از انواع پارچه های سوزنی اسپان باند؛ استفاده کرده باشند.

بله امروزه دیگر خبری از نایلون های کیسه ای و ساک های کاغذی جهت حمل محصولات خریداری شده از یک فروشگاه یا مرکز فروش نیست. ساک های تبلیغاتی تولیدی از پارچه های اسپان باند، جایگزین این موارد شده و توانسته خیلی شیک و لاکچری هم به معرفی یک برند تبلیغاتی پرداخته باشد.

امروزه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک اولتراسونیک و به صورت دوخت حرارتی، قابلیت چاپ انواع طرح ها، لوگوها و برندهای تبلیغاتی بر روی پارچه های اسپان باند وجود داشته است.

هم اکنون توسط کارخانجات گوناگونی، تولید ساک دستی تبلیغاتی با پارچه اسپان باند یا سوزنی، در تیراژهای بالا به انجام می رسد که دارای رنگبندی و سایزهای مختلفی نیز می باشند.

این ساک ها به صورت دستگیره لوپ یا دستگیره موزی تولید شده اند و یکی از مهم ترین مزایایی که این ساک های از جنس اسپان باند داشته، سازگاری آنها با محیط زیست است که چنین قابلیتی در ساک های کیسه ای و نایلونی وجود نخواهد داشت.

تجزیه پذیری آسان پارچه های اسپان باند سبب شده تا پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی تبدیل به پرفروش ترین پارچه در صنعت تبلیغات و چاپ به شمار آمده باشد.

پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی

مشخصات پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی دستی

همانطور که بیان شد امروزه ساک های تبلیغاتی تولید شده از پارچه های سوزنی اسپان باند، از استقبال بسیار زیادی برخوردار بوده اند. این ساک ها با قابلیت چاپ لوگو و برند یک شرکت تولیدی یا یک فروشگاه، می توانند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر عمل نموده باشند.

پارچه های اسپان باندی که برای تولید ساک های دستی مورد استفاده قرار می گیرند، جدای از انعطاف پذیری، رنگبندی متنوع و قیمت ارزان، در گرماژهای ۶۰ و ۹۰ گرمی بیشترین و مناسب ترین استفاده را دارند.

از دیگر مشخصه های پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی می تواند امکان تولید این پارچه ها در ضخامت های گوناگون نیز اشاره کرد. امروزه در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، این پارچه ها به صورت تک لایه، دو لایه و چند لایه تولید و به بازار عرضه می گردند.

ناگفته نماند که از جمله پرفروش ترین طیف رنگی پارچه اسپان باند جهت تولید انواع ساک های دستی و تبلیغاتی، می توان به این رنگبندی ها اشاره داشت:

  • سفید
  • مشکی
  • کرم
  • نقره ای
  • قهوه ای سوخته
  • دارچینی
  • قرمز
  • آبی کاربنی
  • سرمه ای
  • سبز چمنی
  • زرد
  • استخوانی
  • زرشکی
  • نارنجی
  • سرخ آبی
  • بنفش یاسی

در حال حاضر تولید ساک های تبلیغاتی از پارچه های اسپان باند، جهت مصارف نمایشگاهی، شرکتی، فروشگاهی، بوتیک، نهاد و ارگانها و همایش ها بوده است.

تولیدی های ساک های دستی تبلیغاتی جهت تأمین نیاز پارچه ای خود، با دغدغه هایی مواجه هستند.

مهم ترین این نگرانی بر می گردد به چگونگی خرید پارچه اسپان باند در تناژ بالا، آن هم با کیفیت و قیمت متناسب با هم. چرا که امروزه متأسفانه به دلیل تبلیغات ناسالم و حضور واسطه ها و دلالان پارچه، کیفیت واقعی و قیمت اصلی پارچه، به دست مشتریان نمی رسد.

آیا می دانید یکی از بهترین و اقتصادی ترین شیوه های خرید پارچه اسپان باند برای ساک دستی، خرید اینترنتی از مراکز فروش معتبری است که ارتباط مستقیم با تولید کنندگان معتبر دارند؟

پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی

چگونه بهترین اسپان باند برای ساک دستی بخرم؟

بهترین پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی دستی، دارای کیفیت خوب مواد اولیه بوده و با طیف رنگی باکیفیتی تولید می گردد.

این پارچه دارای گرماژهای ۶۰ و ۹۰ گرمی بوده و می تواند در چند لایه ضخیم با وزن سبک تولید شده باشد.

امروزه متأسفانه حضور واسطه ها و دلالان زیاد پارچه خصوصا در بازر فروش پارچه های اسپان باند، سبب شده تا خریداران نتوانند این پارچه را با قیمت و کیفیت واقعی خریداری کرده باشند.

از طرفی برخی از عرضه کنندگان پارچه اسپان باند در بازار نیز تنها به دنبال جیب و سود خود بوده و اصلا منافع مشتریان و خریداران را در نظر نمی گیرند.

دادن اطلاعات غلط به مشتریان و ارائه مشاوره های نادرست، عدم ارائه لیست قیمت واقعی، افزایش قیمت های ناگهانی، ارائه پارچه های به اصطلاح دست شده، از مهم ترین چالش هایی هستند که هنگام مراجعه حضوری به بازار پارچه اسپان باند، از سوی عرضه کنندگان ناشناخته به مشتریان و خریداران ارائه می گردند.

این موارد سبب شده تا روشی هوشمندانه برای خرید پارچه های اسپان باند اتخاذ شده باشد که در دنیای تجارت الکترونیکی امروزی، خرید اینترنتی، بهترین و اقتصادی ترین شیوه خرید به شمار می آید.

اگر چه خرید اینترنتی پارچه اسپان باند هم نباید از طریق هر مرکز فروشی صورت گیرد. چرا که متأسفانه برخی از عرضه کنندگان اینترنتی پارچه هم سعی در ایجاد تقلب و عرضه بی کیفیت ترین پارچه حتی با قیمت گرانتر داشته اند.

شما باید خرید پارچه اسپان باند را از طریق مراکز فروشی صورت دهید که دارای مشخصات ذیل هستند:

  • داشتن ارتباط با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه های اسپان باند
  • حذف واسطه ها در بازار فروش پارچه و ارائه پارچه مستقیما از درب کارخانه
  • ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه

خوشبخاته این مرکز فروش و مشاوره خرید پارچه های اسپان باند، اولین مرکز تخصصی فروش این پارچه در اصفهان و سراسر ایران است که توانسته خدماتی متفاوت را به مشتریان خود ارائه داده باشد.

قیمت پارچه اسپان باند مناسب ساک تبلیغاتی در بازار

همانطور که می دانید، پارچه های اسپان باند در رده پارچه های ارزان قیمت موجود در صنعت نساجی به شمار می آیند.

اما هنگامی که میزان تقاضا از پارچه ای در بازار، زیاد می شود، متأسفانه شاهد هجوم سیر زیادی از دلالان پارچه به سمت این بازارها هستیم.

موضوع دلالان و واسطه گران بازار پارچه، یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که می تواند در تعیین قیمت پارچه اسپان باند، نقش فزاینده ای را دارا باشد.

بجز این مورد مهم، فاکتورهایی همچون کیفیت پارچه، عرض پارچه و حتی رنگ پارچه اسپان باند نیز می توانند در قیمت پارچه اسپان باند مناسب ساک تبلیغاتی، موثر باشند.

آنچه که درصد بالایی از مشتریان و خریداران پارچه اسپان باند می خواهند، خرید عمده و تناژ بالا از پارچه اسپان باند با قیمت ارزان که همان قیمت درب کارخانه است و کیفیت واقعی داشته، می باشد.

در حقیقت اگر تولیدی های انواع ساک دستی و ساک های تبلیغاتی، توانسته باشند پارچه سوزنی اسپان باند را با قیمت متناسب با کیفیت بخرند، قطعا تولیداتی باکیفیت تر و با قیمت تمام شده اقتصادی تر خواهند داشت.

موضوعی که به خصوص برای تولیدی های تازه تأسیس از اهمیت جدی برخوردار بوده، چرا که قطعا این تولیدی ها در ابتدا میزان بودجه کمتری داشته و می خواهند با کمترین نرخ قیمت و به صورت کاملا اقتصادی، تولیداتی هر چه باکیفیت تر و بیشتر داشته باشند و قدرت فروش بالایی را کسب کنند.

پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی

فروش پارچه های اسپان باند بی بافت با قیمت درب کارخانه

فروش پارچه های اسپان باند بی بافت، تولید معتبرترین کارخانجات کشور همچون کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه، هم اکنون مستقیما از درب کارخانه انجام می شود.

مهم ترین مزیت فروش مستقیم پارچه اسپان باند توسط این مرکز فروش و سایت تخصصی پارچه، خرید عمده و متراژ بالای این پارچه با شیوه ای کاملا اقتصادی و قیمت رقابتی می باشد.

خریداران می توانند با مقایسه قیمت و کیفیت پارچه های ارائه شده این مجموعه با سایر مراکز فروش، برای همیشه از مشتریان ثابت و با ایمان این مجموعه گردند.

مشتریان با ایمان، همان مشتریانی هستند که علاوه بر اینکه خودشان خرید می کنند، ما را به دیگران معرفی کرده و با خود مشتری هم می آورند.

قیمت دست اول کارخانه از انواع ضخامت ها و گرماژهای پارچه اسپان باند مناسب تولید ساک های تبلیغاتی را، فقط و فقط از این سایت تخصصی بخواهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود