قیمت پارچه تترون سفید چادری چند است؟

قیمت پارچه تترون سفید چادری چند است؟

مزیت های بسیار زیاد پارچه تترون باعث شده است تا تترون به یکی از پرمصرف ترین پارچه ها در بازار تبدیل شود. این پارچه بسیار پرکاربرد که از الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است، در صنعت پوشاک کاربرد بسیار زیادی دارد. نرمی و لطافت تترون زبانزد همه است و هیچ گونه احساس ناراحتی یا حساسیت پوستی را به وجود نمی آورد. ویژگی های بسیار خاص این پارچه باعث شده است تا بتوان به مدت طولانی لباس هایی با جنس تترون را به تن کرد. به عنوان مثال این پارچه برای روپوش و لباس های پرستاران و بیماران بسیار مناسب است. یکی از کاربرد های بسیار زیاد تترون، پارچه تترون سفید چادری است که موضوع این مقاله است. برای خرید این پارچه می توانید به فروشگاه پود مراجعه کنید.

پارچه تترون سفید و رنگی عرض سه متر

پارچه تترون سفید یکی از پرمصرف ترین پارچه هاست. این پارچه در بازار طرفداران زیادی دارد به همین دلیل اکثر کارخانه ها این پارچه را تولید می کنند. چه بسا که در زمینه تولید تترون سفید نیز با همدیگر رقابت می کنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین پارچه را تولید کنند. پارچه تترون سفید چادری عرض سه متر از پر فروش ترین پارچه هاست چرا که هرساله با شروع سال تحصیلی، مدارس زیادی اقدام به دوخت چادر جشن تکلیف می کنند. بعضی دیگر از کاربرد های این پارچه به شرح زیر است:

روتختی

سرویس خواب

ملحفه بیمارستانی

مقنعه

پیراهن

سرویس آشپرخانه

مانتو

فرم مدارس

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

قیمت پارچه تترون سفید چادری عرض ۳ متر

به طور قطع می توان گفت یکی از مواردی که پس از کیفیت پارچه خود نمایی می کند، قیمت پارچه است. تنوع رنگ پارچه تترون بسیار زیاد است اما رنگ سفید نسبت به بقیه طرفداران بیشتری دارد. تولیدی هایی که چادر جشن تکلیف تولید می کنند، اهمیت بسیار زیادی به قیمت پارچه تترون سفید چادری می دهند. هرچه میزان قیمت پایین تر باشد مطمئنا آن ها در مدت زمان خیلی کوتاهی به سود بسیار بالا دست پیدا می کنند.

عوامل زیادی می تواند در قیمت تترون سفید سه متری تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال کیفیت پارچه می تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت پارچه داشته باشد. هرچه میزان کیفیت پارچه بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر خواهد رفت.

همچنین میزان حجم سفارش شما می تواند در قیمت و تخفیفات خرید تاثیر بسزایی داشته باشد. توجه به این نکات بسیار ضروری و مهم است. بهترین راه برای به اطلاع از قیمت ها، مراجعه به سایت های مختلف و پیدا کردن کمترین میزان قیمت است. با این روش می توانید به راحتی لیست قیمت معتبری را دریافت کرده و با سایر سایت ها مقایسه کنید.

قیمت پارچه سفید ارزان برای چادر چقدر است؟

قیمت پارچه تترون سفید چادری ارزان را فقط و فقط از فروشگاه پود بخواهید. فروشگاه پود بهترین و با کیفیت ترین پارچه را با قیمت بسیار مناسب و به قیمت درب کارخانه به مشتریان خود ارائه می دهد. پارچه تترون سفید عرض سه متر برای دوخت چادر جشن تکلیف بسیار مناسب است. بیشتر تولید ها پارچه تترون سفید ارزان را برای دوخت این چادر استفاده می کنند. البته عرض ۱۱۰ سانتی متری از این پارچه نیز در بازار موجود است که برای چادر مناسب است. تفاوت د رعرض پارچه می تواند منجر به تفاوت در قیمت آن شود.

پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی

قیمت پارچه تترون سفید چادری را از کجا استعلام کنم

همان طور که در مطالب بالا گفته شد از این پارچه برای دوخت چادر جشن تکلیف و چادر عقد استفاده می شود. چون تولید این پارچه به صورت عمده و کلی است پس خرید پارچه نیز به صورت عمده انجام می گیرد. بنابراین پایین بوده قیمت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نساجی پود آماده ارائه پایین ترین قیمت به شما عزیزان است. شما می توانید تترون عرض سه متر را با مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید.

چرا در خرید پارچه تترون سفید دقت کنیم

در خرید پارچه تترون سفید برای ساخت چادر، دقت کردن به چند نکته مهم است. در زیر برخی از این نکات را بیان خواهیم کرد:

شفافیت پارچه

یکی از ویژگی‌های مهم چادر تترون سفید، شفافیت آن است. در هنگام خرید، مطمئن شوید که پارچه تترون سفید که انتخاب می‌کنید، شفافیت مناسب  و مورد نظر شما را دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند چادری با شفافیت بالا داشته باشند، در حالی که برخی دیگر از شفافیت کمتری استقبال می‌کنند.

جنس پارچه

بررسی کنید که پارچه تترون سفید چادری انتخابی شما از جنس با کیفیت و مرغوبی است. پارچه‌های با کیفیت بالا معمولاً نرم، مقاوم در برابر پارگی و دوام بیشتری دارند.

تنفس‌پذیری

تنفس‌پذیری در تترون سفید چادری تأثیر مهمی دارد. وقتی چادر تنفس‌پذیری مناسبی داشته باشد، این به معنای این است که هوا می‌تواند به درون چادر نفوذ کند و بخار آب و عرق را از بدن شما به خارج هدایت کند.

چادری که تنفس‌پذیری مناسبی دارد، به شما اجازه می‌دهد تا در طول استفاده از آن راحت تر بوده و احساس خفتگی و دمیدگی نکنید. هوا به درون چادر نفوذ کرده و بخار آب را از بدن شما به خارج هدایت می‌کند که باعث حفظ خشکی و خنکی بدن می‌شود.

همچنین چادرهایی که تنفس‌پذیری کمتری دارند، ممکن است باعث تجمع عرق و تعریق بیش از حد درون چادر شوند. این موضوع می‌تواند باعث احساس ناراحتی، ترشح بوی نامطبوع و حساسیت پوستی شود. با چادری که تنفس‌پذیری مناسبی دارد، این مشکلات کاهش می‌یابند.

اندازه و عرض پارچه

مطمئن شوید که پارچه تترون سفید که خریداری می‌کنید، اندازه مناسبی برای ساخت چادرتان دارد. بررسی کنید که ابعاد پارچه، توانایی پوشیدن و پوشش کامل بدن شما را فراهم می‌کند.

قابلیت شستشو و نگهداری

قابلیت شستشو و نگهداری پارچه نیز در پارچه تترون سفید چادری تاثیر مهمی دارد. این گزینه می‌تواند در استفاده طولانی مدت از تترون سفید چادری بسیار مفید باشد. پارچه‌هایی که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی یا با دست راحتی داشته باشند، می‌توانند به شما در نگهداری و تمیز نگه داشتن چادر کمک کنند. همچنین، پارچه‌هایی که به آسانی قابل اتو شدن هستند، می‌توانند در حفظ ظاهری چادر نقش مهمی داشته باشند.

قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر

قیمت پارچه تترون ملحفه ای رنگی

پارچه ملحفه ای عرض ۳ متر رنگی

قیمت پارچه ملحفه عرض ۳ متر صبا

خرید پارچه تترون ارزان عرض ۳

پارچه نخی عرض ۳ متر بروجرد

اطلاعات تماس


پروژه ها


پارچه های لباس کار
پارچه های فرم مدارس
پارچه های بیمارستانی

ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با پود