مرکز خرید پارچه یکبار مصرف برای سالن ماساژ

پارچه یکبار مصرف برای سالن ماساژ جزء ملزومات واجب و ضروری است. با انتخاب این مرکز خرید می توانید انواع پارچه یکبار مصرف با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در سریعترین زمان ممکن سفارش دهید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: تهران نیما محمد نژاد: ۰۹۱۳۸۹۷۶۳۸۱ – شهرستان ها: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

چقدر پارچه های اسپان باند را می شناسید؟

پارچه اسپان باند چیست؟ موارد استفاده و کاربرد های این پارچه کدامند؟ از چه مواد اولیه برای تولید پارچه های اسپان باند استفاده می‌ شود؟

برای آشنایی بیشتر با پارچه های اسپان باند و یافتن پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات مختلف دیگر که ممکن است در ذهن شما به وجود آمده باشد تا پایان این مطالب با ما همراه باشید.

ممکن است که در طول روز چندین بار با پارچه های یکبار مصرف برخورد داشته و در مصارف مختلفی از آن استفاده کنید اما به دلیل اینکه با این پارچه ها آشنایی کاملی  ندارید آنها را به راحتی تشخیص ندهید.

معمولاً پارچه های یکبار مصرف در بازار به نام های بی بافت، نبافته، لایه سوزنی نیز شناخته می ‌شوند و ممکن است در برخی از مراکز فروش با این نام ها عرضه گردد. پس اگر هر کدام از این نام ها را شنیدید تعجب نکنید.

پارچه های یک بار مصرف جزء منسوجات بدون بافت محسوب می‌ شود که در روند تولید آنها از هیچ ‌گونه الیاف تار و پود استفاده نمی کنند بلکه به شکل مستقیم با کنار هم قرار دادن الیاف فیلامنت و استفاده از روش ‌های مختلف این الیاف را به یکدیگر اتصال می دهند.

بیشترین مواد اولیه که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد، پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه‌ های پتروشیمی می باشد از جمله پلیمر پلی اتیلن، پلیمر پلی پروپیلن و پلیمر پلی استر جزء پر کاربرد های این حوزه قرار می ‌گیرند.

کارخانجات این پارچه ها با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر، دستگاه هیتر برقی، دستگاه کلندر و دستگاه نوار نقاله و بسیاری از دستگاه های دیگر تولید می شود.

معمولاً با کمک اکسترودر و فشار وارد آوردن به سوزن ‌های سرنگ‌ شکل مواد مذاب پلیمری از طریق سوزن ها به شکل الیاف فیلامنت خارج شده و به شکل کاملاً نازک و یک دست تبدیل می شوند.

سپس با کمک گرفتن از دستگاه های تحت وب و باندینگ این الیاف در کنار یکدیگر قرار می گیرند و با استفاده از سوزن های مخصوص به یکدیگر پرس می شوند.

نکته مهم در روند تولید این پارچه ها این است که ضخامت پارچه در تمام طول متراژ کاملاً یکسان است و امکان تولید این پارچه ها در عرض های مختلف وجود دارد.

با توجه به نوع تولید و ویژگی های مختلف، این پارچه، در صنایع گوناگون کاربردهای گسترده ای دارد که به اختصار به برخی از صنایع که پارچه های اسپان باند در آنها نقش مهمی ایفا می‌ کند اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • در صنعت پزشکی
  • در صنعت آرایشی و بهداشتی
  • در صنعت کشاورزی و دامداری
  • در صنعت محیط زیست
  • در صنعت خودرو سازی
  • در صنعت تولید فیلتراسیون
  • در صنعت بسته بندی و تولید کاور

دلایل پرفروش بودن پارچه اسپان باند چیست؟

با بررسی دقیق پارچه های اسپان باند پی می بریم که این پارچه ها جزء پرفروش ترین منسوجات موجود حال حاضر صنعت نساجی می باشد.

دلایل پرفروش بودن پارچه اسپان باند چیست؟

این سوال ممکن است برای هر فرد به وجود بیاید که با بررسی مشخصات و ویژگی‌ های این پارچه ‌ها پی به دلایل پرفروش بودن آنها می بریم.

به دلیل اینکه پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف کاربرد دارند و تقریباً بدون استفاده از این پارچه برخی از کارها با سختی های زیادی روبرو می شود به همین سبب جزء پارچه های پرفروش محسوب می گردد.

اما خوب است تا با بررسی خصوصیات و ویژگی‌های خاص پارچه های اسپان باند به دلایل استفاده بیش از حد از این پارچه اشاره کنیم از جمله:

  • نرم و لطیف بودن پارچه های اسپان سبب شده تا در مصارفی که ارتباط مستقیم با پوست بدن افراد دارد پرکاربرد شود.
  • ضد آب بودن پارچه های اسپان باند و به صورت ۱۰۰% واترپروف بودن نیز سبب شده تا در برخی از موارد خاص استفاده از این پارچه ها گسترش پیدا کند.
  •  آنتی باکتریال بودن پارچه های اسپان باند نیز یکی دیگر از دلایل استقبال گسترده از آن است.

خوب است بدانید که پارچه های اسپان باند به صورت کاملاً یکبار مصرف تولید می شوند و به دلیل نوع مواد اولیه به کار برده شده در روند تولید و در دسترس بودن این مواد اولیه هزینه های تولید این پارچه ها زیاد نمی باشد، به همین جهت دسترسی و خرید پارچه های اسپان باند به راحتی امکان پذیر است.

پارچه یکبار مصرف برای سالن ماساژ

معمولا در سالن های ماساژ به دلیل تعدد مراجعین و استفاده از تخت ها برای گرفتن دوره های درمانی ملحفه ها پس از هر بار استفاده، شستشو شده و مورد ضدعفونی قرار می گیرند

اما در حال حاضر با توجه به بهداشتی بودن پارچه های یکبار مصرف به راحتی از انواع مختلف آن در مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین سالن های ماساژ استفاده می کنند.

برخی از کارخانجات اقدام به تولید پارچه یکبار مصرف برای سالن ماساژ با مشخصات و ویژگی ‌های خاص کرده ‌اند که تهیه و استفاده از این پارچه برای خریداران آسان ‌تر باشد.

در اینجا به طور کلی به ویژگی ها و مشخصات پارچه های اسپان باند مناسب برای سالن ماساژ اشاره می کنیم از جمله:

  • تولید پارچه های اسپان باند با گرماژ های ۲۵ گرم و ۳۰ گرم
  • تولیدی پارچه در عرض های ۱۲۰ سانتی متر و ۱۶۰ سانتی متر
  • تولید و عرضه این پارچه ها به صورت رولی
  • وجود پرفراژ در متراژهای مختلف این رول ها  برای بریدن ساده تر این ملحفه ها
  • عرضه این پارچه ها در چند رنگ مختلف
  •  داشتن وزن سبک این پارچه ها

مرکز پخش عمده اسپان باند ارزان

ممکن است شما هم به دنبال تهیه پارچه های اسپان باند با قیمت ارزان و کیفیت بالا باشید، در این صورت باید از طریق مرکز پخش مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید کنید.

پارچه یکبار مصرف برای سالن ماساژ در حال حاضر مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و در حجم های عمده خرید و فروش می گردد.

این مرکز پخش عمده انواع مختلف پارچه های اسپان باند را با قیمت ارزان‌ تر ارائه می ‌دهد، زیرا با کارخانجات مختلف در ارتباط بوده و با حذف واسطه ها پارچه ها را با قیمت‌ های بهتری تهیه می ‌ کنند.

در صورتی که قصد خرید انواع پارچه اسپان باند را با قیمت های ارزان دارید و به دنبال کیفیت های برتر این پارچه ها هستید همین حالا با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایید و سفارشات خود را پس از دریافت مشاوره های کاملاً رایگان ثبت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود