پارچه تترون اصفهان: کارخانه های معتبر

پارچه تترون اصفهان یک نوع پارچه است که معمولاً از الیاف پلی‌استری، پنیه، نایلون یا ترکیبی از همین موارد تهیه می‌شود. این نوع پارچه به واسطه خواص خاص خود کاربرد بسیار زیادی دارد.

پارچه تترون به علت کیفیت‌هایی مانند مقاومت در برابر پارگی و کشش، ضدآبی بودن، قابلیت خشک شدن سریع و مقاومت در برابر چروک خوردن، در بیشتر کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه اغلب در تولید لباس‌های ورزشی، کاورهای ضدآب، کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های مقاوم در برابر آب، چترها و صنایع بیمارستانی مانند لباس‌های پزشکی و محافظ در معرض مایعات استفاده می‌شود.

با توجه به خواصی که پارچه تترون اصفهان دارد، این نوع پارچه می‌تواند در مواردی که نیاز به مقاومت در برابر آب، خشک شدن سریع و مقاومت در برابر چروک خوردن دارید، به شما کمک کند.

کاربرد پارچه تترون چیست؟

پارچه تترون به دلیل خواصی که دارد، در برخی کاربردهای خاص استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای رایج تترون عبارتند از:

لباس‌های ورزشی

 تترون به دلیل مقاومت در برابر کشش و پارگی، معمولاً در تولید لباس‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه می‌تواند در لباس‌هایی مانند شلوارهای ورزشی، تی‌شرت‌ها، جلیقه‌ها و لباس‌های زیر استفاده شود.

کاورهای ضدآب

 به دلیل خاصیت ضدآبی که دارد، پارچه تترون اصفهان معمولاً در تولید کاورهای ضدآب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پارچه می‌تواند در هنگام باران و شرایط آب و هوایی مرطوب، از ورود آب به داخل کاور جلوگیری کند.

کیف‌های مقاوم در برابر آب

 تترون به دلیل خاصیت ضدآبی و مقاومت در برابر پارگی، در تولید کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های مقاوم در برابر آب بسیار استفاده می‌شود. این پارچه می‌تواند محتویات کیف را در مقابل آب و رطوبت محافظت کند.

چتر

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد این پارچه خاصیت ضد آب دارد و به همین دلیل  در تولید چترها استفاده نیزمی‌شود. این پارچه می‌تواند در هنگام بارش باران، از فرد استفاده‌کننده در مقابل آب محافظت کند.

لباس‌های پزشکی

به دلیل مقاومت در برابر پارگی، لطافت و سبکی، ضد حساسیت بودن و… تترون معمولاً در تولید لباس‌های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه می‌تواند در بیمارستان‌ها و محیط‌های پزشکی، از پوشش بهتری برخوردار باشد. از این پارچه حتی می توان در دوخت لباس های پرسنل بیمارستان، فرم بیمار، روتختی های بیمارستان و… نیز استفاده کرد.

دوخت مانتو

همانطور که می دانید پارچه تترون اصفهان دارای لطافت و سبکی خاصی است. بنابراین می توان با استفاده از ان مانتوهای متنوع و زیبا دوخت  و از زیبایی آن لذت برد.

پیراهن مردانه

یکی دیگر از کاربرد های پارچه تترون، دوخت پیراهن مردانه است. این پارچه در طرح های مختلفی از جمله ساده، چهارخانه و راه راه تولید می شود که برای دوخت لباس پیراهن مردانه بسیار مناسب است. قابل ذکر است که پیراهن های تترون بسیار خوش فرم شده در بدن بسیار زیبا می ایستند.

چادر نماز و جشن تکلیف

از پارچه تترون می توان برای دوخت انواع چادر نماز و چادر جشن تکلیف استفاده کرد. این پارچه در طرح های گلدار نیز تولید می شود که باعث زیباتر شدن چادر ها خواهد شد.

توجه داشته باشید که استفاده از تترون در هر کاربردی، بسته به نیازها و شرایط مورد استفاده ممکن است متفاوت باشد.

پارچه تترون در اصفهان

شهر اصفهان قطب اصلی تولید کننده پارچه تترون در کشورمان است. پارچه های تترون  تولید شده در کارخانه های این شهر بسیار با کیفیت بوده و همچنین دارای قیمت مناسبی نیز هستند. ما در این مقاله می خواهیم اطلاعات کاملی درباره پارچه تترون اصفهان به شما بدهیم تا زمان خرید این پارچه مشکلی نداشته باشید. علاوه بر آن با دانستن مشخصات و اطلاعات کامل می توانید بهترین خرید را بکنید.

علاوه بر بیان اطلاعات کامل در مورد این پارچه، یکی دیگر از وظایف ما در فروشگاه پود این است که قیمت مناسبی از این پارچه به شما ارائه دهیم تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید. حتی در نساجی پود انواع رنگ بندی و هشدارهای لازم به مشتری داده می شود تا بتواند درک کامل تری از خرید داشته باشد.

تولید پارچه تترون در اصفهان

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد پارچه های تولید شده در اصفهان با بالاترین کیفیت تولید می شوند. پس از تولید با کیفیت ترین پارچه ها از جنس نخ های پلی استر و پنبه و موارد دیگر، این پارچه به سالن های رنگرزی فرستاده شده و این پارچه در رنگ های متنوعی تولید می شود. به طوریکه می توان گفت بیشترین رنگ بندی در پارچه های تترون مربوط به کارخانجات شهر اصفهان است. هر کدام از این کارخانه ها بین چهل تا نود رنگ را برای تولید پارچه تترون به کار می گیرند. اکثر این رنگ ها مورد استقبال همه افراد بوده و کاربرد فراوانی دارند.

شاید بتوان گفت کارخانجات اصفهان به دلیل افزایش مشتری و زیاد شدن فروش خود در بازار، تنوع رنگ پارچه های خود را بسیار بالا می برند. با این کار میزان سود خود را بالا خواهند برد و از رقبای خود بسیار جلو می افتند.

برای مشاوره و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

کارخانه های معتبر پارچه تترون اصفهان

در شهر اصفهان کارخانجات زیادی برای تولید پارچه تترون وجود دارد. هر کدام از ان ها سعی بر تولید با کیفیت ترین پارچه به همراه رنگ بندی متنوع دارند. این کارخانجات همیشه در حال رقابت با یکدیگر بوده و سعی دارند از رقبای خود پیشی بگیرند. به طور کلی می توان گفت اگر نام کارخانجات تولید کننده پارچه تترون را لیست کنیم مطمئنا خواهیم دید که معتبرتربن آن ها در شهر اصفهان قرار دارند. اگر بتوانید در کنار این لیست، خصوصیات پارچه های تولید شده و قیمت ان ها را هم به دست بیاورید بسیار برد کرده اید. با این کار می توانید بهترین انتخاب را متناسب با کاربرد پارچه و سلیقه خود داشته باشید. در ادامه برخی از بهترین تولیدی پارچه تترون اصفهان را بیان می کنیم:

کارخانه نساجی پارچه تترون درنا

یکی از بهترین تولیدکنندگان پارچه تترون اصفهان، کارخانه نساجی درنا است. در این کارخانه پارچه هایی با عرض ۱۵۰ و ۹۰ سانتی متر تولید می شود. تنوع رنگ پارچه های این برند بسیار زیاد است که این موضوع  باعث انتخاب بهتر و راحت تر در زمان خربد پارچه می شود. از این پارچه میتوان برای کاربردهای مختلف از جمله دوخت پیراهن، مانتو، ملحفه و روتختی، انواع فرم و … استفاده کرد.

کارخانه درنا یکی از قدیمی ترین کارخانه های نساجی شهر اصفهان است. بهتر است بدانید که قیمت پارچه های این کارخانه تقریبا بالاست چرا که کیفیت پارچه های آن بسیار بالا بوده و در اثر استفاده طولانی مدت از بین نخواهند رفت.

کارخانه نساجی پارچه تترون سهند

یکی دیگر از معتبرترین کارخانجات نساجی شهر اصفهان، سهند است. در این کارخانه پارچه تترون اعلا و با کیفیت تولید می‌شود چرا که از بروز ترین تجهیزات و با کیفیت ترین مواد کمک می گیرد.

در پارچه های تولید شده توسط این شرکت معمولا از پلی استر با کیفیت استفاده می شود. استفاده کردن از مواد اولیه باکیفیت باعث میشود پارچه تترون تولید شده توسط نساجی سهند بسیار نرم و لطیف بوده و به هنگام استفاده دوام زیاد داشته و چروک نشوند.

یکی دیگر از خصوصیات بارز این پارچه تترون سهند، تنوع بسیار بالا در رنگبندی است. این شرکت طیف رنگی وسیعی را تولید می‌کند که شما بسته به سلیقه خود می‌توانند هرکدام را انتخاب‌ و خریداری کنید. تترون سهند یک انتخاب صحیح و عالی برای شما خواهد بود چرا که در کنار دوام و کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد.

کارخانه نساجی پارچه تترون پارس

یکی دیگر بهترین کارخانجات نساجی پارچه تترون اصفهان، پارس است. استفاده کردن از الیاف بسیار مرغوب و عالی در پارچه های تولید شده توسط این شرکت، یکی از بارزترین خصوصیات آن است. رنگرزی بسیار عالی نیز یکی دیگر از خصوصیاتی است که باعث افزایش طرفداران تترون پارس شده است.

تنوع رنگ بندی پارچه تترون پارس بسیار زیاد بوده به طوریکه می‌توان گفت کاتالوگ رنگ بندی آن بیش از شصت رنگ است. این موضوع رقابتی را میان کارخانه ها به وجود آورده و باعث افزایش مشتریان می‌شود.

این پارچه در مصارف مختلفی کاربرد دارد اما بهتر است بدانید که بیشترین کاربرد آن در دوخت مقنعه، پیراهن مردانه و فرم مدارس است.

قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای پارچه تترون پارس باعث می‌شود روز به روز بر طرفداران این پارچه افزوده شود به طوری که میتوان گفت افرادی که در زمینه دوخت فرم مدارس کار می‌کنند، با نام این پارچه بسیار آشنا هستند. کیفیت بالای محصولات این شرکت مدیون تجهیزات مدرن، نیروی کارآمد و مواد اولیه با کیفیت است.

کارخانه نساجی پارچه تترون عمید

یکی از بزرگ ترین مزیت های پارچه تترون عمید که آن را از دیگر پارچه های تترون متمایز می کند، قیمت بسیار مناسب آن است. به گونه ای که می توان گفت قیمت آن اصلا با دیگر پارچه ها قابل مقایسه نخواهد بود. تنوع رنگ کاتالوگ این شرکت  نیز بسیار بالاست. البته قابل ذکر است که این شرکت حدودا صدو پنجاه رنگ را تولید می کند که کاتالوگ آن بین چهل تا نود رنگ را شامل می شود.

دو دلیل گفته شده در بالا می تواند عامل بزرگی در افزایش طرفداران پارچه تترون عمید باشد. بیشترین مصرف این پارچه در دوخت انواع مقنعه، فرم و لباس است.

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود