پارچه ترگال کجراه کش مناسب چه فصلی است؟

پارچه ترگال کجراه کش مناسب چه فصلی است؟

  • کجراه ۲۹۰ گرم گلد بافت و فدک برای بهار
  • کجراه ۲۶۰ گرم ایران ناز وکجراه یگانه برای تابستان
  • کتان کجراه کاماش ۳۹۰ برای پاییز
  • جین کجراه پایا جین۴۷۰ گرم برای زمستان

مقدمه

یکی از پارچه هایی که امروزه در صنعت پوشاک، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ویژگی هایی مثل تنوع و مقاومت بالا، دارای طرفداران زیادی می باشد، پارچه ترگال کجراه است.

حال یکی از سوالاتی که برای مشتریان هنگام خرید این پارچه ایجاد می شود این است که پارچه ترگال کجراه مناسب چه فصلی است؟!

چون بعضی از پارچه ها فقط برای فصل های خاصی از سال قابل استفاده هستند، پس پاسخ این سوال، هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

پس اگر شما هم قصد خرید این پارچه پرکاربرد را دارید و می خواهید پاسخ این سوال را بدانید، همراه ما باشید.

پارچه ترگال کجراه گلد بافت فرم مدارس

پارچه ترگال کجراه اصفهان یکی از پارچه های بسیار باکیفیت در بازار می باشد که دارای تنوع رنگ بسیار زیبا و زیادی است که شما مطابق با سلیقه خود، می توانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

این پارچه به گونه ای طراحی و تولید شده است که ماندگاری رنگ آن فوق‌العاده بالا بوده، پس شما با خیال راحت هرچقدر که بخواهید، می توانید آن را بشویید بدون اینکه نگران از بین رفتن رنگ آن باشید.

مورد بعدی در مورد این پارچه، مقاومت بالای آن می باشد که باعث می شود در طولانی مدت، پارچه ظاهر و شکل اولیه خود را از دست ندهد و همچنان زیبا باقی بماند.

ویژگی بعدی پارچه ترگال کجراه این می باشد که نسبت به آب و رطوبت مقاوم است که همین ویژگی باعث شده برای تولید لباس های کار از آن زیاد استفاده شود.

این پارچه به دلیل ویژگی هایی که دارد، باعث شده تا در بازار جایگاه خوبی داشته و برای موارد مختلفی کاربرد داشته باشد، حال شاید برای خیلی از افراد، این سوال ایجاد شود که با پارچه ترگال کجراه چی بدوزیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که از این پارچه برای دوخت لباس صنف های مختلفی مثل: بیمارستان ها، اداره ها، فرم مدارس، لباس های روزانه و…. استفاده می شود.

علاوه بر این مورد، چون این پارچه دارای مقاومت بالایی می باشد شما می توانید برای دوخت موارد دیگری مثل: کیف، کفش، زیرانداز، پتو و….از آن استفاده کنید.

پارچه ترگال کجراه مناسب چه فصلی است؟

یکی از سوالاتی که شاید برای مشتریان ایجاد شود این می باشد که پارچه ترگال کجراه مناسب چه فصلی است؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این پارچه به طور کلی برای چهار فصل مورد استفاده قرار می گیرد و حتما به این مورد دقت کنید که پارچه ترگال در دو نوع ساده و کجراه تولید می شود که گرماژ پارچه کجراه بیشتر بوده و دارای ضخامت بیشتری می باشد که همین باعث شده در فصل پاییز هم مورد استفاده قرار بگیرد.

اما پارچه ترگال ساده، بیشتر در فصل های بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد اما از آنجایی که این پارچه برای چهار فصل گزینه مناسبی است، این کاملا به شما بستگی دارد که بخواهید در چه فصلی از سال از این پارچه استفاده کنید.

یکی از دلایلی که باعث شده خرید و فروش پارچه ترگال کجراه زیاد باشد، همین چهار فصل بودن آن بوده که مشتریان زیادی را برای خرید ترغیب می کند.

نکات مهم هنگام خرید پارچه ترگال کجراه اسکراب پزشکی

هنگام خرید پارچه ترگال کجراه بهتر است به چند نکته توجه کنید تا خریدی بدون مشکل داشته باشید، به عنوان مثال چون این پارچه در مدل های مختلف موجود است، حتما هنگام خرید این مورد را قید کنید که می خواهید از آن برای دوخت چه مواردی استفاده کنید.

چون مدلی که برای دوخت لباس های کار مورد استفاده قرار می‌ گیرد، ممکن است با نوع لباس های معمولی متفاوت باشد.

اگر هم دنبال ضخامت و ماندگاری بیشتر پارچه هستید، پارچه ترگال کجراه را انتخاب کنید نه پارچه ترگال ساده را! پارچه ترگال کجراه، در نوع بافت و ضخامت با مدل ساده تفاوت دارد.

مورد دیگر اینکه توجه کنید که قیمت بیان شده مناسب با نوع پارچه باشد، چون کیفیت های متفاوتی برای این پارچه در بازار موجود است.

قیمت پارچه ترگال کجراه لباس کار

از آنجایی که پارچه ترگال کجراه دارای تنوع بالا و کیفیت های مختلفی است، هرچه کیفیت آن بالاتر و مرغوب تر باشد، قطعا قیمت پارچه ترگال کجراه نیز بیشتر خواهد بود.

مورد بعدی که در قیمت پارچه تاثیر گذار است، مکانی است که شما پارچه را از آن خریداری می کنید، بعضی فروشگاه ها دارای قیمت مناسب تری هستند، به عنوان مثال مجموعه ما پارچه ترگال کجراه را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما مشتری عزیز قرار می دهد.

مورد دیگری که می تواند قیمت را افزایش و یا کاهش دهد، مقدار متراژ خریداری شده می باشد، مثلا اگر شما قصد خرید عمده‌ پارچه ترگال کجراه را داشته باشید، قطعا قیمت برای شما اقتصادی تر خواهد بود.

علاوه بر این موارد میزان تقاضا و عرضه نیز قیمت این پارچه را تغییر می دهد، پس نمی توان برای قیمت به یک مورد فقط توجه کرد.

به طور کلی به علت نوسان های موجود در بازار نمی توان قیمت دقیقی برای این پارچه بیان کرد و بهترین راهکار این می باشد که شما هنگامی که قصد خرید پارچه ترگال کجراه را دارید با ما تماس گرفته تا بر اساس نوع و مدلی که مد نظر شما می باشد، قیمت را بیان کنیم.

از کجا پارچه ترگال کجراه سفید باکیفیت بخریم؟

همیشه خرید از یک مجموعه معتبر، ضامن کیفیت محصول خریداری شده می باشد، حال اگر شما قصد خرید پارچه ترگال کجراه را دارید و دنبال فروشگاهی مطمئن هستید، قطعا فروشگاه ما می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد، چون ما قیمت و کیفیت پارچه های خود را تضمین می کنیم.

علاوه بر این مورد به دلیل تجربه کاری بالا در این زمینه، شما هر سوالی در مورد پارچه ها داشته باشید به عنوان مثال اینکه پارچه ترگال کجراه مناسب چه فصلی است؟ ما به صورت کامل شما را راهنمایی خواهیم کرد تا خریدی عالی و بدون نقص داشته باشید.

پس اگر می خواهید پارچه های شما کیفیت عالی داشته باشند و قیمت آنها نیز مناسب باشد، حتما به فروشگاه ما مراجعه کنید و خریدی عالی و بدون مشکل را تجربه کنید.

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود