پارچه مناسب لباس کار نساجی لباس کار

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • چه نوع پارچه هایی مناسب لباس کار هستند؟
  • عوامل مؤثر بر روی قیمت پارچه مناسب لباس کار
  • راهکارهای خرید پارچه لباس کار
  • مرکز فروش مستقیم پارچه لباس کار اصفهان

پارچه مناسب لباس کار تولیدی نساجی معتبر، با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت، عرضه و به فروش می رسد. برای اطلاع از مشخصات پارچه ها و خرید مستقیم از کارخانه اصفهان، با مشاورین مرکز تماس بگیرید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

متن:

زمانی که می ‌خواهید اقدام به دوخت و یا خرید لباس کار کنید، اولین نکته ‌ای که به آن توجه خواهید کرد، جنس پارچه‌ های لباس کار است که فاکتور بسیار مهمی می باشد.

در صورتی که جنس پارچه‌ های به کار رفته در لباس کار مرغوب و استاندارد باشد، شما می‌ توانید مشتریان زیادی داشته باشید و بیشتر کسب درآمد کنید.

در این مطلب در مورد پارچه مناسب لباس کار و ویژگی هایی که باید داشته باشد، اطلاعاتی مفید در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید خریدی هوشمندانه داشته باشید.

چه نوع پارچه هایی مناسب لباس کار هستند؟

می دانید که هر سازمانی بسته به نوع کار و محیط، لباس کاری با خصوصیات منحصر به فرد لازم دارد، مثلاً لباس کار کارکنان یک مجموعه فروشگاهی با البسه کارکنان یک معدن، یا لباس کار شرکت ها در جنوب کشور که معمولاً دمای هوا و رطوبت بالایی دارد با لباس کار افراد در نقاط شمالی و سرد سیر در جنس، نوع پارچه و حتی دوخت تفاوت های عمده ای دارند.

تولیدی های لباس کار نه تنها در انتخاب نوع پارچه لباس کار بلکه در طرح و به ویژه رنگ لباس کار با توجه به موارد ذکر شده حساسیت بالایی دارند.

با توجه به اینکه افراد در طول روز مدت زمان زیادی را در محیط کارشان سپری می کنند، پس انتخاب رنگ با توجه به روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بازدهی کارکنان بسیار مهم است.

از طرفی به همین دلیل، باید پارچه لباس کار به گونه ای باشد که سریع چروک نشود و همچنین باعث تعریق فرد نگردد.

 به طور کلی از مشخصات پارچه لباس کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبات رنگی بالا
  • مقاوم در برابر شست و شوهای مکرر
  • دارا بودن ویژگی های خاص شغلی (ضد حریق، نسوز، ضد آب و …)
  • طول عمر و دوام بالا
  • قیمت مقرون به صرفه

گفتنی است که پارچه لباس کار هم می تواند صد در صد از الیاف طبیعی باشد یا از الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از هر دو مورد.

با توجه به مزایای الیاف طبیعی پنبه، مشخص است که هر چقدر درصد پنبه در پارچه بالاتر رود آن پارچه از مرغوبیت بیشتری برخوردار است و همچنین قیمت گران تری دارد.

از طرفی درصد پنبه هر چه بالاتر باشد، تبادل حرارتی بدن با فضای محیط بهتر صورت می گیرد و به دنبال آن انسان تعرق کمتری می کند؛ ولی در عوض پارچه سریع تر چروک می شود.

هم اکنون شاهد این هستیم که تولیدی های لباس کار از انواع پارچه های ذیل جهت تولید انواع لباس کار برای حوزه های مختلف کاری، استفاده می کنند:

  • ترگال
  • ترگال کجراه
  • کتان
  • لی
  • فاستونی
  • تترون
  • تتسل
  • کجراه چله فلامنت
  • فلامنت فلامنت
  • فلامنت پنبه
پارچه مناسب لباس کار

عوامل مؤثر بر روی قیمت پارچه مناسب لباس کار

پارچه لباس کار اصفهان یکی از باکیفیت ترین پارچه های تولیدی نساجی اصفهان است که با بهترین متریال تولید شده و در انواع مختلف به بازار عرضه می شود.

برای خرید این نوع پارچه لباس کار، انتخاب صحیح و عاقلانه از میان این تنوع پارچه های موجود بسیار حائز اهمیت می باشد.

لازم به ذکر است که هنگام خرید به جنس و مورد استفاده ای که می خواهید از آن پارچه داشته باشید، دقت فراوانی کنید و یا با کارشناسان مراکز فروش معتبر مشورت کنید.

دوام و استحکام بالای پارچه در برابر حرارت، سرما، پارگی و خوردگی برای لباس کار از مهم ترین ویژگی های قابل توجه می باشد.

همچنین باید هنگام خرید به قیمت عمده این پارچه ها نیز توجه داشت.

پارچه های لباس کار با توجه به خصوصیاتی مانند جنس پارچه مصرفی، کیفیت پارچه، ویژگی های منحصر به فرد پارچه، رنگ، تراکم بافت پارچه و … قیمت های متفاوتی در بازار دارند.

راهکارهای خرید پارچه لباس کار

برای خرید پارچه اولین راهکاری که به ذهنمان می آید، مراجعه به بازار است. ولی این روش دردسرهای خاص خود را دارد و اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم باعث هدر رفتن زمان و هزینه می شود.

همچنین برای خرید پارچه مناسب لباس کار گفته شد که می توان مستقیم از فروشگاه های آنلاین اقدام کرد. این مراکز با حذف دلالان و واسطه ها محصول خریداری شده را با درب قیمت کارخانه به دست مشتریان می رساند.

خرید از این مراکز علاوه بر قیمت کارخانه، کیفیت واقعی محصول را نیز به همراه دارد.

مجموعه های معتبر برای شما امکان پیگیری محصول سفارش داده شده را نیز فراهم آورده اند تا رضایت کامل از خرید خود داشته باشید.

این فروشگاه یکی از مراکز باسابقه در این حوزه می باشد که شرایط خرید غیر حضوری برای شما فراهم آورده است.

همه روزه حجم زیادی از پارچه های لباس کار توسط این فروشگاه به دست خریداران رسیده و ما خریدی آسان را به شما هدیه می دهیم.

پارچه مناسب لباس کار

مرکز فروش مستقیم پارچه لباس کار اصفهان

اگر شما هم یکی از تولیدی های لباس کار هستید که به دنبال یک روش مقرون به صرفه و در عین حال آسان می باشید تا بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید و سود بیشتری کسب کنید، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم.

همه ما می دانیم که رفتن به بازار پارچه فروشان عمده، بسیار زمان بر است و در صورتی که در شهر محل سکونت خود دسترسی به بازار عمده فروشی پارچه نداشته باشیم باید هزینه های سنگین و کمرشکن متحمل شویم.

ما در این جا می خواهیم یک مرکز فروش پارچه لباس کار را به شما تولیدی های البسه کاری معرفی نماییم که به صورت اینترنتی در حال فعالیت است و می توانید در هر کجا که هستید به آسانی خرید خود را انجام دهید.

این مجموعه علاوه بر شرایط خرید غیر حضوری، امکان خرید مستقیم از درب کارخانه تولید کننده را نیز فراهم آورده است که این شرایط واقعاً استثنایی است.

پس این فرصت طلایی را برای سفارش عمده پارچه لباس کار از دست ندهید.

اگر قصد خرید پارچه مخصوص لباس کار به آسان ترین و اقتصادی ترین شیوه ممکن را دارید، همین حالا با مشاورین وب سایت تماس بگیرید و ضمن اطلاع از موجودی انواع پارچه ها و قیمت آن ها، پارچه مناسب و دلخواه خود را در متراژ مورد نظر سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود