چاپ روی پارچه تترون طرح دندانپزشکی

در گذشته بیشتر از تترون های ساده برای دوخت فرم و اسکراب پزشکی استفاده می کردند. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، افراد خوش سلیقه برای مطب خود بیشتر از تترون های چاپ دار استفاده می کنند. به عنوان مثال در دندانپزشکی ها چاپ روی پارچه تترون طرح دندانپزشکی انجام می گیرد که بسیار زیباست.

با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن دستگاه های چاپ جدید، شما می توانید طرح دلخواه خود را روی پارچه پیاده کنید. با ورود این دستگاه ها به نساجی ها، دیگر محدودیتی برای چاپ روی پارچه وجود ندارد و شما به راحتی می توانید به طرح دلخواه خود دست پیدا کنید. اگر از تولید کنندگان فرم های پزشکان و پرستاران، لباس فرم دندانپزشکان و یا هر صنف دیگری هستید، بدون هیچ نگرانی و در مدت زمان خیلی کوتاه می توانید چاپ مورد نظر خود را بر روی پارچه سفارش دهید.

پارچه مورد نیاز برای چاپ باید چه جنسی داشته باشد؟

بهتر است بدانید که چاپ روی پارچه هایی که از الیاف فلامنت و ویسکوز بیشتری در آن ها استفاده شده است، با کیفیت تر است. عملیات چاپ روی پارچه در دماهای بسیار زیاد (بالای دویست درجه) انجام می گیرد. پارچه هایی که از جنس پلی استر هستند، به راحتی در دماهای بالا، رنگ درون آن ها نفوذ می کند و در پایان کیفیت بالاتری هم دارد.

بنابراین قابل ذکر است که هرچه میزان پلی استر درون پارچه ها بیشتر باشد، نفوذ رنگ درون پارچه بهتر و راحت تر انجام می گیرد و ماندگاری بالاتری هم خواهد داشت.

با توجه به نمونه های انجام شده، چاپ روی پارچه تترون دارای کیفیت بسیار بالایی است و به راحتی انجام می گیرد. البته که پارچه هایی مانند ترگال، اسکاچی، مازراتی، بوگاتی و انواع کرپ نیز برای چاپ مناسب هستند.

آیا پارچه تترون برای چاپ طرح های مختلف مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. روی پارچه تترون می‌توان به راحتی طرح چاپ کرد. دستگاه‌های چاپ تترون به طور خاص برای چاپ روی پارچه‌ها طراحی شده‌اند و این روش چاپ امکانات زیادی را برای ایجاد طرح‌های مختلف فراهم می‌کند.

برای چاپ روی پارچه تترون طرح دندانپزشکی، کافیست طرح مورد نظر را در قالب دیجیتال آماده کنید و به دستگاه چاپ تترون منتقل کنید. سپس مشخصات چاپ را تنظیم کنید، مانند انتخاب رنگ‌ها، تنظیمات دما و سرعت چاپ. بعد از این مراحل، دستگاه طرح را روی پارچه تترون چاپ خواهد کرد.

با توجه به قابلیت‌های دستگاه چاپ تترون و قابلیت انتقال طرح‌ها به صورت دیجیتال، طراحی و چاپ طرح‌های مختلف بر روی پارچه تترون به سادگی امکان‌پذیر است.

بنابراین، اگر می‌خواهید طرح‌های مختلف را بر روی پارچه چاپ کنید، تترون یک گزینه مناسب است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

روش های مختلف چاپ روی پارچه

چاپ روی پارچه تترون برای خیلی از مشاغل از جمله تولیدی های تیشرت بسیار اهمیت دارد. چرا که تولید کنندگان تمایل دارند چاپ های متنوعی را بر روی انواع تیشرت اجرا کنند.

بسیاری از تولیدی هایی که انواع لباس و تیشرت را تولید می کنند، خود مسئول  تهیه پارچه و پس از آن چاپ بر روی پارچه هستند. روش های مختلفی برای چاپ روی پارچه وجود دارد که در زیر برخی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

چاپ حرارتی روی پارچه

چاپ حرارتی روی پارچه یک روش چاپ است که در آن طرح چاپ شده روی کاغذ حرارتی قرار می‌گیرد و با استفاده از حرارت و فشار، روی پارچه انتقال می‌یابد. در این روش، ابتدا طرح چاپ روی کاغذ حرارتی چاپ می‌شود و سپس این کاغذ به صورت موقت به پارچه چسبانده می‌شود.

سپس با استفاده از حرارت و فشار، رنگ و طرح روی کاغذ حرارتی به پارچه منتقل می‌شود. این انتقال رنگ به پارچه به دلیل حرارت و فشار، باعث می‌شود که رنگ در پارچه جذب شده و ثابت شود. پس از انتقال طرح به پارچه، کاغذ حرارتی برداشته می‌شود و طرح چاپ شده روی پارچه باقی می‌ماند.

چاپ روی پارچه تترون حرارتی بیشتر برای کارهای کوچک می‌شود. این روش برای چاپ روی پارچه‌های تی‌شرت، لباس، تکسیل و محصولات دیگر با استفاده از ماشین‌های حرارتی مناسب است. این روش به دلیل سرعت بالا، در صنعت چاپ پارچه پرکاربرد است.

اگر قصد خرید تترون بیمارستانی دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله “خرید تترون بیمارستانی” را مطالعه کنید.

چاپ مستقیم روی پارچه

چاپ به روش مستقیم روی پارچه یکی دیگر از روش چاپ روی پارچه تترون است که در آن طرح مستقیماً روی پارچه چاپ می‌شود بدون نیاز به استفاده از کاغذ حرارتی یا صفحه شبکه‌ای.

در این روش، پارچه به صورت پهن روی ماشین چاپ قرار می‌گیرد و طرح مورد نظر به صورت مستقیم روی پارچه چاپ می‌شود. این روش از طریق اعمال رنگ به صورت مستقیم روی پارچه انجام می‌شود. از روش‌های مختلفی برای انتقال رنگ به پارچه استفاده می‌شود، از جمله استفاده از جوهرهای رنگی و تکنولوژی‌های جوهرافشانی.

چاپ به روش مستقیم روی پارچه امکان چاپ طرح‌های پیچیده و با جزئیات بالا را فراهم می‌کند و معمولاً برای چاپ روی پارچه‌های پلی استر، نخی و تترون استفاده می‌شود. این روش برای تولید لباس‌های چاپی، تکسیل و غیره در صنعت مد و پوشاک استفاده می‌شود. از معایب این روش می توان به سرعت بسیار پایین آن اشاره کرد که البته سرعت پایین باعث افزایش کیفیت کار می شود.

سفارش چاپ روی پارچه تترون طرح دندانپزشکی

یکی از بیشترین سفارشات، چاپ روی پارچه تترون طرح دندانپزشکی است. اکثر دندانپزشکان تمایل دارند لباس های فرم کارکنانشان یکدست و زیبا باشد. برای چاپ طرح دندانپزشکی روی پارچه تترون می توانید با فروشگاه پود تماس بگیرید. این مجموعه با سابقه ای طولانی مدت قادر است پارچه هایی یا کیفیت چاپ بالا و قیمت مناسب را به مشتریان عزیز ارائه دهد. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشندگان پارچه های چاپی، به صورت اینترنتی و حتی حضوری آماده ثبت سفارش شماست.

چاپ پارچه دیجیتال

طرح ساده برای چاپ روی پارچه

قیمت دستگاه چاپ روی پارچه

اسم چاپ روی پارچه چیست

قیمت چاپ دیجیتال روی پارچه

مراکز چاپ پارچه در تهران

قیمت چاپ روی پارچه مخمل

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود