قیمت پارچه چادر نماز تترون چقدر است؟

پارچه چادر نماز تترون امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. به طور کلی می توان گفت تترون پارچه ای است که از ترکیب پلی استر و نخ پنبه تشکیل می شود. ترکیب این دو ماده با همدیگر، باعث به وجود آمدن پارچه ای مقاوم و لطیف می شود. وجود پنبه در این پارچه، خنک بودن را برای پارچه به ارمغان می آورد. استفاده از پلی استر نیز باعث افزایش نرمی و لطافت و همچنین استحکام پارچه می شود. نکته دیگر در رابطه با این پارچه این است که به راحتی چروک نخواهد شد و نیازی به اتوکشی مکرر ندارد. یکی از پرکاربردترین تترون ها، تترون چادر نماز است. ترکیبات پلی استر باعث می شود تا طرح روی پارچه از بین نرود و ماندگاری داشته باشد. در این مقاله از فروشگاه پود می خواهیم درباره خصوصیات و قیمت پارچه چادر نماز تترون صحبت کنیم. پس لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

چرا برای چادر نماز از رنگ های شاد و سفید استفاده می شود؟

استفاده از رنگ های شاد و سفید در چادر نماز به دلایل مختلفی انجام می‌شود. زمان نماز خواندن ما با خدای خود ارتباط برقرار می کنیم. یکی از دلایل استفاده از رنگ سفید در زمان نماز خواندن، داشتن احساس پاکی است. در دین اسلام رنگ های  روشن به نشانه دوستی است و به همین دلیل ایت که به استفاده از آن بسیار اشاره شده است. در زیر برخی از دلایل استفاده از رنگ سفید برای چادر نماز را بیان می کنیم:

طهارت و پاکی

رنگ سفید به عنوان رنگ پاکی و طهارت شناخته شده است. چادر نماز به عنوان یک پوشش مقدس در مکتب اسلام، به منظور تأکید بر پاکی و طهارت، اغلب به رنگ سفید ساخته می‌شود.

سادگی و محترمانه بودن

استفاده از رنگ های ساده و محترمانه، معمولاً در فعالیت های مذهبی مورد توجه قرار می‌گیرد. چادر نماز با رنگ های ساده و نجیب می‌تواند این احساس را به نمایش بگذارد.

تطابق با محیط

رنگ های سفید و شاد معمولاً با بسیاری از محیط ها سازگاری دارند. با استفاده از پارچه چادر نماز تترون سفید و شاد، می‌توان به راحتی آن را با هر نوع لباس و محیطی ترکیب کرد.

نمادگذاری

چادر نماز با رنگ های شاد و سفید ممکن است نمادگذاری کند. رنگ های شاد می‌توانند به معنای شادی، امیدواری و خوشبختی باشند. همچنین رنگ سفید می‌تواند نماد پاکی و بی‌گناهی باشد.

مرمت و شستشو آسان

چادر نماز سفید و رنگ های شاد به دلیل رنگ پاکی و روشن، می‌تواند در شستشو و مرمت آن راحتی بیشتری داشته باشد.

فروش پارچه چادر نمازی

پارچه چادر نماز تترون در هر طرح، در چهار رنگ متفاوت تولید می شود.  فروش عمده این پارچه به گونه ای است که از هر رنگ یک طاقه یعنی مجموعا چهارطاقه با هم فروخته می شود. متراژ پارچه چادری حدودا بین ششصد تا هشتصد متر است که می تواند شاهل هر چهار رنگ یا تک رنگ باشد. قابل ذکر است که هر عدل پارچه نیز حدودا ششصد تا هشتصد متر است.

بهتر است بدانید که فروش پارچه چادر نماز برای جشن تکلیف مدرسه ها یا مساجدی که به صورت عمده سفارش می دهند، به صورت تک رنگ نیز انجام می گیرد. یعنی به صورت تک رنگ را می توان عمده سفارش داد.

انتخاب رنگ چادر نماز تنها به فرهنگ، سلیقه و شخصیت فرد بستگی دارد و نمی توان قانون مشخصی یا محدودیتی برای انتخاب رنگ چادر نماز انتخاب کرد.

پارچه تترون چادر نماز

قیمت پارچه تترون چادر نماز سیب

پارچه چادر نماز تترون سیب یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده پارچه تترون در اصفهان است. این کارخانه انواع تترون مناسب برای مقنعه، چادر نماز، پیراهن، مانتو و لباس فرم و… را تولید می کند. پارچه تترون سیب در دو عرض نود و صد و پنجاه سانتی متری در کارخانه سیب تولید می شود و کالیته رنگ آن به حدود هفتاد رنگ در بازار میرسد. متراژ طاقه نیز به چهل متر میرسد.

یکی از بهترین پارچه های کارخانه تترون سیب، پارچه چادر نماز است. این پارچه دارای کیفیت بسیار زیادی است و فروش بسیار خوبی در بازار دارد. قیمت این پارچه تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله عرض، گرماژ و بسیاری از عوامل دیگر قرار می گیرد.

از پارچه تترون هایی با عرض دو و سه متر در رنگ های سفید و شیری یا نبای برای دوخت چادر نماز استفاده می شود.

بهترین تولید کنندگان تترون چادر نماز

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد، پارچه تترون در عرض های مختلفی از جمله ۹۰، ۱۱۰، ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۰۰ و سیصد سانتی متر تولید می شود. برای دوخت چادر نماز بیشتر از عرض های سه متر و صدوده سانتی متری استفاده می شود. تولید کنندگان زیادی در شهر اصفهان و دیگر شهرها اقدام به تولید تترون چادر نمازی کرده اند. اما آیا می دانید بهترین تولیدکنندگان پارچه تترون چادر نماز کدامند؟

برای پاسخ این سوال باید گفت برندهای متفاوتی از پارچه چادر نماز تترون و چادر جشن تکلیف در بازار موجود است. همه پارچه ها در کیفیت و قیمت با همدیگر متفاوت هستند. در واقع می توان گفت کیفیت پارچه باعث تغییر قیمت ان می شود.

پارچه تترون عرض سه متر با برندهای سیب، روژان، بروجرد، کاشان و ستاره سهیل بیشتر شناخته می شود و تترون با عرض صدو ده سانتی متر با برند ریسمان، نگین، کاشان، نساجی بروجرد و گلچهر جز بهترین برندها هستند.

اگر قصد خرید پارچه تترون چادر نماز را دارید بهتر است ابتدا مقاله “خصوصیات تترون چادر نماز” را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این پارچه به دست آورید.

خصوصیات پارچه تترون چادر نماز

پارچه تترون یکی از پارچه های معمول است که برای دوخت چادر نماز استفاده می‌شود. این پارچه دارای خصوصیات زیر است:

جنس

تترون معمولاً از الیاف مصنوعی مانند پلی استر تهیه می‌شود. این جنس پارچه مقاوم در برابر پارگی و سایش است و به طور کلی دارای عمر طولانی است. بنابراین برای مدت طولانی می توانید از چادر استفاده کنید.

نرمی

تترون دارای نرمی و لطافت است که باعث راحتی در استفاده از چادر نماز می‌شود. این پارچه به راحتی روی صورت قرار می‌گیرد و جلوگیری می‌کند از ایجاد احساس تنگی یا ناراحتی.

تنفس‌پذیری

پارچه چادر نماز تترون به خوبی تنفس پذیر است، به این معنی که هوا به راحتی از طریق پارچه عبور کرده و احساس خنکی و راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند.

وزن کم

تترون به طور کلی پارچه‌ای سبک است که به راحتی قابل حمل است. این وزن سبک باعث می‌شود چادر نماز به راحتی قابل حمل و جمع‌آوری شود.

خرید پارچه تترون سیب از کارخانه نساجی

خرید پارچه تترون سیب عرض ۱۵۰

پارچه تترون سیب احرامی

قیمت پارچه تترون سیب عرض ۹۰

کارخانه نساجی تترون سیب

قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر سیب

 

پیمایش به بالا
تماس با پود