پارچه تترون اعلا چیست؟ : ۵ برند معتبر

پارچه تترون اعلا، یک نوع پارچه بافته شده است که دارای بافت و قابلیت نمایش تاییدها و تغییرات رنگ در زمان نوردهی می‌باشد. این پارچه معمولاً از الیاف مصنوعی ساخته می‌شود و تنوعی از الگوها و طرح‌های مختلف در آن وجود دارد. از جمله کاربردهای متداول این پارچه می‌توان به انواع لباس‌ها، پرده‌ها، مقنعه، چادر نماز، ملحقات دکوراتیو و… اشاره کرد.این پارچه دارای بافتی نرم و لطیف است. تترون اعلا بافتی منعطف و با لمسی نرم دارد و به دلیل ویژگی‌های خاص خود، برای دوخت انواع لباس بسیار محبوب است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تترون اعلا، جذابیت ظاهری آن است. این پارچه معمولاً دارای جلوه‌های بسیار زیبایی است که به لباس‌های دوخته شده از آن زیبایی و شکوه می‌بخشد. همچنین، تترون اعلا دارای روکشی مخصوص است که از پارگی و ساییدگی آن جلوگیری می‌کند.

بهترین برند پارچه تترون کدام است؟

به طور قطعی می توان گفت بهترین تولیدکنندگان پارچه تترون در شهر اصفهان هستند. تترون ها در طرح، جنس و رنگ های مختلفی در بهترین کارخانجات نساجی اصفهان تولید می شوند. کارخانه های درنا، بروجرد، کمند، سیب و…. از بهترین نساجی های کشورمان هستند. در ادامه این مقاله می خواهیم چند نمونه از بهترین برند های پارچه تترون را بررسی کنیم تا زمان انتخاب خیلی دقیق تر عمل کنید:

پارچه تترون درنا

یکی از باکیفیت ترین تولیدکنندگان پارچه تترون اعلا، نساجی درنا است. این نساجی پارچه هایی با عرض ۹۰ و ۱۵۰ تولید و به فروش می‌رساند. تنوع رنگ بندی آن بسیار زیاد بوده و همین امر موجب می شود شما به راحتی بتوانید رنگ های مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.کارخانه این نساجی در شهر اصفهان قرار دارد. از پارچه های تترون درنا می توان در مصارف مختلف از جمله پیراهن، ملحفه، لباس و روپوش بیمارستانی، فرم و… استفاده کرد.

به طور قطع می توان گفت برند درنا یکی از قدیمی ترین برندهای پارچه تترون در ایران است. پارچه های تولید شده توسط این شرکت بسیار با کیفیت بوده و در اثر استفاده و شست و شو کیفیت خود را از دست نخواهند داد. به خاطر کیفیت بالاست که قیمت پارچه های تولید شده توسط این نساجی نیز تقریبا بالا است.

پارچه تترون بروجرد

یکی دیگر از برندهای معتبر پارچه تترون اعلا، پارچه تترون بروجرد است که از الیاف پلی استر ویسکوز تولید می شود. رنگرزی این پارچه بسیار حرفه ای بوده و هیچ گونه رنگ رفتگی نخواهد داشت. این موضوع باعث می شود که پارچه به صورت کاملا یکنواخت رنگ شود. و  در بازارها به فروش برسد. از خصوصیات منحصر بفرد این پارچه می توان به ظرافت بالا، وزن بسیار کم، نرمی و لطافت و…. اشاره کرد. در واقع می توان گفت این پارچه دارای مشخصات کاملا منحصر بفردی است که آن را از دیگر پارچه ها متمایز می کند. کارخانه بروجرد اولین تولید کننده پارچه تترون در کشورمان است.

این کارخانه با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های مدرن، پارچه‌های تترون با کیفیت و مقاومت بالا را تولید می‌کند. با بهره‌گیری از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر و نایلون، پارچه‌های تترون تولیدی در این کارخانه می‌توانند متنوع و با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت باشند.

برای مشاوره و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

پارچه تترون سهند

نساجی پارچه تترون سهند یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید پارچه تترون اعلا است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت، توانسته است پارچه‌های تترون اعلا با کیفیت بالا و طراحی‌های متنوع تولید کند.

نساجی پارچه تترون سهند معمولاً در محصولات خود از پلی استر با کیفیت بالا استفاده می‌کند. این مواد اولیه باعث می‌شود که پارچه‌های تولید شده دارای بافت نرم، لطیف و با درخشش براق باشند. همچنین، پارچه‌های تترون سهند دارای دوام بالا و عدم چروک‌شدن زیاد هستند.

نساجی پارچه تترون سهند همچنین به ارائه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها می‌پردازد. شما می‌توانید بین مجموعه‌ای از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع هر کدام که دوست دارید را انتخاب و خریداری کنید. با توجه به کیفیت بالا، طراحی‌های زیبا و دوام قابل توجه، پارچه‌های تترون سهند انتخابی عالی برای شما می‌باشد چرا که دارای قیمت بسیار مناسبی است.

پارچه تترون کمند

یکی دیگر از انواع تولید کنندگان پارچه اعلا، نساجی کمند است. بهتر است بدانید که یکی از بهترین رنگرزی پارچه تترون در نساجی کمند انجام می گیرد. بنابراین شما می توانید از نظر ثابت بودن رنگ پارچه خیالی آسوده داشته باشید. از پارچه تترون کمند بیشتر برای دوخت اسکراب پزشکی و فرم مدارس استفاده می شود. دوخت فرم با این پارچه باعث می شود لباس شما خیلی زیبا و تخت روی بدن بنشیند.

متریال به کار گرفته د رپارچه تترون کمند از بهترین مواد شرکت های داخلی و خارجی بوده و همین امر سبب کیفیت بالای پارچه شده است. این نساجی دارای طیف رنگی بیش از ۴۰ رنگ است که شما بسته به کاربردآن می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. نام این نساجی برای تولید کنندگان لباس بسیار آشناست. چرا که اگر حتی یک بار از این پارچه استفاده کرده باشید متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد.

پارچه تترون پارس

یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان پارچه تترون اعلا، نساجی پارس است. پارچه های تولید شده توسط این شرکت با الیاف بسیار مرغوب و عالی تولید می شوند. رنگرزی این پارچه نیز تقریبا عالی بوده و به همین دلیل است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

کاتالوگ کارخانه پارس دارای تنوع بیش از ۶۰ رنگ بوده که همین امر موجب افزایش خریداران این پارچه شده است. اگرچه کاربرد این پارچه بسیار زیاد است اما بیشترین مصرف ان در زمینه دوخت مقنعه، پیراهن مردانه و فرم لباس مدسه می‌باشد. کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب این پارچه باعث می شود که خریداران آن روز به روز افزایش پیدا کنند. تولید کنندگان لباس ها و فرم های مدرسه با پارچه پارس بسیار آشنا هستند. تولید این پارچه با جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی ها و فناوری ها انجام می گیرد که سبب کیفیت بالای پارچه می شود.

خصوصیات تترون اعلا

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد پارچه تترون اعلا معمولاً در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها در دسترس است و می‌توانید آن را برای ساخت لباس‌های مختلف از جمله مانتوها، دامن‌ها و تاپ‌ها استفاده کنید. همچنین، این پارچه به دلیل خواص خود مانند عدم چروک‌شدن زیاد و دوام بالا، برای استفاده در مناسبت‌های ویژه و طولانی مدت بسیار مناسب است. این پارچه دارای خصوصیاتی منحصربفرد است که به شرح زیر می باشند:

نمایش تاییدها و تغییرات رنگ

 یکی از ویژگی‌های اصلی این پارچه، قابلیت نمایش تاییدها و تغییرات رنگ در زمان نوردهی است. به این معنی که با تغییر نور به روی پارچه، رنگ و الگوی آن نیز تغییر می‌کند. این خصوصیت می تواند باعث زیبایی پارچه در دوخت انواع لباس شود.

بافت با کیفیت

 پارچه تترون اعلا از الیاف با کیفیت بالا و بافت دقیق تهیه می‌شود. این باعث می‌شود که پارچه مقاومت بالا در برابر سایش، پارگی و خراش‌ها داشته باشد. بنابراین مدت طولانی می توانید با خیال راحت از این پارچه استفاده کنید. همچنین پارچه تترون اعلا دارای بافتی نرم و لطیف است که لمس آن بسیار لذت بخش است. این ویژگی به لباس‌های دوخته شده از این پارچه احساس راحتی و نرمی می‌بخشد.

طرح‌ها و الگوها

 پارچه تترون اعلا در طرح‌ها و الگوهای متنوعی عرضه می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا متناسب با سلیقه خود، طرحی را برای پارچه انتخاب کنید که با دکور و محیط مورد استفاده تان هماهنگ باشد. همچنین با وجود تنوع رنگ بالا می توانید انواع لباس ها را بدوزید.

ظاهر زیبا و جذاب

برخلاف برخی از پارچه‌های معمولی، پارچه تترون اعلا با طراحی‌های منحصر به فرد، دارای ظاهری زیبا و جذاب است. این باعث می‌شود که از آن در تهیه لباس‌ها و ملحقات دکوراتیو استفاده کنید و جلوه‌ی خاصی به آنها ببخشید.

نگهداری آسان

جنس پارچه تترون اعلا بسیار عالی بوده و تقریبا ضدآب و ضد چروک است و برای نگهداری آن نیازی به لباس‌شویی و اتو نیست. معمولاً می‌توانید آن را با استفاده از دستورات شستشوی مربوطه بشویید و بدون نیاز به رعایت مراقبت‌های خاصی، از آن استفاده کنید.حتی می توانید آن را با یک پارچه خیس پاک کرده و خشک کنید. زمان شست و شو هم میزان آبرفت بسیار کمی دارد.

متناسب برای کاربردهای مختلف

 با توجه به خصوصیات فوق، پارچه تترون اعلا مناسب برای لباس‌ها، پرده‌ها، پوشش‌های مبلمان و ملحقات دکوراتیو است. خصوصیات گفته شده در بالا باعث شده کاربرد این پارچه روز به روز افزایش یابد.

خرید پارچه تترون

در مطالب بالا انواع تولید کنندگان پارچه تترون اعلا را برای شما بیان کردیم. با شناخت دقیق نساجی ها و خصوصیات آن ها می توانید بسته به مصرف خود، انتخابی راحت تر داشته باشید. برای خرید پارچه تترون با کیفیت بالا و با قیمت عمده می توانید به فروشگاه پود مراجعه کرده یا با شماره های ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ و ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ تماس بگیرید. این مجموعه دارای سابقه ای طولانی مدت در زمینه فروش انواع پارچه تترون می باشد. با یک بار مشاوره و خرید از ما مطمئنا متوجه حسن نیت ما شده و از مشتریان همیشگی مجموعه پود خواهید شد.

خرید پارچه تترون طاقه ای

خرید پارچه تترون متری

قیمت پارچه تترون رنگی

قیمت پارچه تترون ژاپن

خرید پارچه تترون ارزان

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود