انواع پارچه تترون برای شومیز

یکی از متنوع‌ترین پارچه ها در بازار، پارچه تترون است. این پارچه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارد.علاوه بر تترون ساده، تترون های طرح دار نیز در بازار موجود است که با طرح‌های دلنشین خود، باعث افزایش روز افزون مشتری می‌شوند. این پارچه دارای جنس بسیار خوبی بوده و در قیمت های مختلفی به فروش می‌رسد. تنوع بالای طرح و رنگ بندی این پارچه باعث می‌شود کاربرد آن بسیار افزایش یابد. یکی از کاربردهای آن، دوخت انواع شومیز است. پارچه تترون برای شومیز بسیار مناسب بوده و می‌تواند زیبایی استایل و لباس شما را چند برابر کند.

تترون با رنگ های بسیار متنوعی که دارد می‌تواند هر خانمی را با هر سلیقه ای که دارد به خود مجذوب کند. این پارچه از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده و به همین دلیل است که هم نرمی و هم مقاومت را با خود به ارمغان می‌آورد.

ویژگی های پارچه تترون برای شومیز

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد پارچه تترون یک نوع پارچه شیک و پرطرفدار است که برای شومیزها نیز استفاده می‌شود. این پارچه دارای ویژگی‌های زیر است:

لطافت و نرمی

پارچه تترون به دلیل نوع الیافی که از آن ساخته شده است، نرم و لطیف است. این ویژگی باعث راحتی بیشتر در استفاده از شومیز تترون می‌شود. پوشیدن شومیز هایی از جنس تترون آزادی و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

مقاومت در برابر چروک

یکی دیگر از خصوصیاتی کخ باعث می شود پارچه تترون برای شومیز مناسب باشد، مقاومت در برابر چروک است. پارچه تترون به دلیل ساختار خاص خود، مقاومت بالایی در برابر چروک و چینش ناخواسته دارد. این به معنای این است که شومیز تترون کمتر چروک می‌شود و در طول استفاده شیک و با کیفیت بدون چین و چروک باقی می‌ماند. بنابراین در مهمانی های طولانی مدت بدون نگرانی از چروک شدن لباستان، می توانید این شومیز زیبا را به تن کنید.

آسانی در نگهداری

پارچه تترون اغلب قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی را دارد. همچنین، این پارچه به طور کلی به راحتی قابل نگهداری است و نیاز به اتو کردن زیاد ندارد.

تنوع طرح و رنگ

پارچه تترون در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس است. این به معنای این است که هر سلیقه ای هم که داشته باشید می‌توانید شومیز تترون را با طرح و رنگی که به سلیقه شما می‌خورد، انتخاب کرده و از پوشیدن آن لذت ببرید.

سبک بودن تترون

یکی دیگر از خصوصیات پارچه تترون سبک و کم وزن بودن آن است. سبکی پارچه به این معناست که میزان گرماژ ان به اندازه ای باشد که فرد احساس سنگینی نکند. البته قابل ذکر است که گرماژ خیلی پایین نیز از کیفیت پارچه کم کرده و آن را بدن نما می کند.

از مطالب بالا می توان متوجه شد که پارچه تترون برای شومیز بسیار مناسب است. با توجه به این ویژگی‌ها، پارچه تترون برای شومیزها به عنوان یک انتخاب شیک و جذاب در رویدادها و مجالس مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه تترون رنگی | پارچه تترون طاقه ای

کارخانجات تولید پارچه تترون شومیز

با اینکه پارچه تترون کاربردهای بسیار زیادی در کشور ما دارد و بازار آن بسیار داغ است، کارخانجات زیادی در کشورمان این پارچه را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند. به همین دلیل است که از وارد کردن این پارچه کاملا بی نیاز هستیم.

در کشور ما کارخانه های زیادی وجود دارد  که پارچه تترون برای شومیز تولید می کنند. بسیاری از آن ها توانسته اند با به کارگیری نیروهای حرفه ای و کارآمد و همچنین تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته، پارچه تترون با کیفیت بسیار بالا تولید کنند. این کارخانجات با تلاش های پی در پی و جلب رضایت مشتریان توانشته اند به یک برند مشهور تبدیل شوند.

قابل ذکر است که قلب نساجی های مشهور و برند در شهر اصفهان و یزد وجود  دارد. از معروف ترین این برند ها می توان به تترون بروجرد، درنا، نگین، پارس، سهند، کاشان، گلناز، سپیدار و…. اشاره کرد.

تولیدی هایی که از پارچه تترون برای شومیز استفاده می کنند، علاوه بر کیفیت بالای پارچه، به مناسب بودن قیمت آن نیز بسیار توجه می کنند. قابل ذکر است که قیمت تترون های مناسب شومیز تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله گرماژ، کیفیت پارچه، مواد اولیه، عرض پارچه و موارد بسیار دیگری قرار می گیرد.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

خرید پارچه تترون با کیفیت بالا و قیمت مناسب

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد پارچه تترون یکی از بهترین و با کیفیت ترین پارچه هایی است که در کشورمان تولید می شود. به همین دلیل است که مصرف و کاربرد آن نیز بسیار زیاد بوده و تولیدی های زیادی از این پارچه برای دوخت انواع لباس استفاده می کنند.

امروزه اکثر خرید ها به صورت اینترنتی انجام می شود چرا که خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. کارخانجات نیز بیشتر تمایل دارند تا پارچه های خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت به فروش برسانند. بنابراین بدون هدر دادن وقت می توان در سایت های مختلف جستجو کرده و قیمت ها را با هم مقایسه کرد، سپس خرید را انجام داد.

برای داشتن اطلاعات کافی درباره پارچه تترون شومیز می توانید به مقاله “پارچه تترون پیراهن زنانه” مراجعه کنید.

خرید عمده پارچه تترون برای شومیز

در مطالب بالا درباره خرید اینترنتی کمی صحبت کردیم. یکی از بزرگ ترین مزیت های خرید اینترنتی این است که شما با کارخانه به صورت کاملا مستقیم ارتباط برقرار کرده و با حذف واسطه ها می توانید به با کیفیت ترین پارچه و با قیمت زیر بازار دست پیدا کنید. این موضوع برای تولیدی های لباس بسیار اهمیت داشته و باعث افزایش سود آن ها می شود.

یک عمده فروش پارچه تترون برای شومیز کسی است که انواع پارچه تترون را با طرح ها و رنگ بندی های بسیار متنوع و همچنین عرض های متفاوت به فروش برساند. خریداران می توانند به صورت عمده پارچه خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند. در این صورت است که یک خرید پرسود را تجربه خواهند کرد.

برای خرید تترون به صورت عمده و عدلی می توانید به فروشگاه پود مراجعه کرده  و این پارچه را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. پس همین حالا پارچه تترون ارزان قیمت و درجه یک را در کوتاه ترین زمان ممکن، به صورت عمده سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت پارچه تترون رنگی برای شومیز

قیمت پارچه تترون برای شومیز

خرید تترون شومیز

قیمت پارچه تترون مانتویی برای شومیز

شومیز تترون سفید

قیمت پارچه تترون نخی برای شومیز

شومیز دخترانه تترون

قیمت پارچه تترون چهارخانه برای شومیز

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود