خرید ترگال بافتین برای فرم مدارس مستقیم از کارخانه

خرید ترگال بافتین برای فرم مدارس مستقیم از کارخانه

خرید ترگال بافتین برای فرم مدارس مستقیم از کارخانه ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ و ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

با ترگال بافتین آشنایی دارید؟ از کیفیت آن مطلع هستید؟ نمایندگی پرشین به صورت مستقیم با این نساجی فعالیت نموده و کلیه پارچه های تولید شده را به قیمت کارخانه به فروش می رساند.
اگر تاکنون از ترگال و کجراه بافتین در تولیدی یا فروشگاه خود استفاده کرده باشید از جنس اعلا آن مطلع هستید.
نساجی بافتین یکی از کارخانحات فعال استان اصفهان است که با عرضه اجناس اعلا خواهان و متقاضیان بسیاری برای دوخت لباس فرم مدارس و فرم کار جذب نموده است.

خرید پارچه ترگال بافتین
قیمت پارچه ترگال دیجی کالا خرید پارچه ترگال در تهران پارچه ترگال مشکی قیمت پارچه ترگال مانتویی قیمت پارچه ترگال مدارس قیمت پارچه ترگال طرح دار قیمت پارچه ترگال سرمه ای قیمت پارچه ترگال درجه یک

پارچه ترگال بافتین برای لباس فرم مدارس

تنوع در رنگ، مقاومت بالا و قیمت مناسب، این پارچه را برای تولید روپوش مدارس مناسب ساخته و از آن جایی که خانواده ها به صورت (بشور بپوش) استفاده می کنند، این پارچه گزینه ی مناسبی برای این کار است. برای تولید روپوش و لباس فرم مدارس، باید به نکاتی همچون قدرت خرید، جنسیت، سلیقه و موارد دیگر توجه داشت که پارچه ترگال می تواند پاسخگوی تمامی موارد باشد.

قیمت پارچه ترگال  بافتین مدارس
قیمت پارچه ترگال مدارس

پارچه ترگال بافتین و لباس بیمارستانی

تولیدکنندگان لباس های بیمارستانی از خریداران ثابت این گونه پارچه هستند. مقاومت پارچه در برابر آب ژاول (مایع گندزدایی) جهت تولید لباس های بیمارستانی الزامی است که نوع بیماستانی این پارچه دارای این خصوصیت می باشد. سفید و آبی، رنگ های پرمصرف در تولید لباس های بیمارستانی هستند.

کاربردهای پارچه ترگال بافتین

پارچه ترگال به دلیل مقاومت بالای خود در صنایع گوناگونی، همچون لباس کار، مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول دارای دو نوع ساده و کج راه است. قیمت مناسب این نوع پارچه بر محبوبیت آن افزوده است. در حال حاضر رکورددار تولید پارچه ترگال، شهر اصفهان است و کارخانجات زیادی در این شهر به تولید آن مشغول هستند. موارد استفاده این پارچه:

  • لباس کار
  • لباس فرم مدارس
  • ملحفه
  • مانتو
  • لباس بیمارستانی
خرید پارچه ترگال  بافتین در تهران
خرید پارچه ترگال بافتین در تهران

در نمایندگی های فروش، انواع پارچه ترگال تولید کارخانه های مختلف از جمله پارچه ترگال بافتین هم عرضه می شود.
باید گفت که در کارخانه بافتین انواع پارچه ها تولید می گردد، از جمله پارچه کجاه و پارچه ترگال.
البته بافت این پارچه ها در کارخانه بافتین کاملا متفاوت می باشد، به گونه ای که پارچه ترگال را به صورت بافت تار و پودی ساده تولید می کنند و نوع پارچه های کجراه این کارخانه را با بافت تار و پودی حلقوی و مورب.آشنایی با خرید پارچه ترگال تک را بخوانید https://poood.ir/purchase-and-price-list-of-tergal-and-kajrah-tek-fabrics-from-the-factory/

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


پروژه ها


پارچه های لباس کار
پارچه های فرم مدارس
پارچه های بیمارستانی

ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با پود