پارچه تترون برای چی خوبه؟ : ۷ لباس با پارچه تترون

پارچه تترون برای چی خوبه؟ : ۷ لباس با پارچه تترون

اگر به پارچه فروشی ها سر زده باشید و رنگ بندی بسیار متنوع پارچه تترون را مشاهده کرده باشید، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که “پارچه تترون برای چی خوبه؟”. پارچه تترون پارچه ای بسیار پرکاربرد در سراسر جهان است که برای موارد خاصی استفاده می شود. ما در این مقاله از فروشگاه پود قصد داریم به طور اختصاصی به کاربرد این پارچه در صنعت پوشاک بپردازیم پس اگر از خریداران و طرفداران این پارچه هستید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پارچه تترون چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت پارچه تترون پارچه ای بسیار ساده است که از الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز تهیه می‌شود. این پارچه در دو نوع مختلف در بازار موجود است. نوع اول دارای درصد بسیار زیادی از الیاف پنبه ای و طبیعی است که بسیار نرم و لطیف خواهد بود. نوع دوم نیز به گونه ای است که الیاف مصنوعی بسیار زیادی در تولید آن به کار رفته است. قابل ذکر است که نوع اول دارای کیفیت بالاتری نسبت به نوع دوم است.

تترون بر اساس کیفیتی که دارد، برای مصارف مختلفی استفاده می شود. بهتر است بدانید که نوع نخ مصرف شده داخل پارچه، ضخامت و رنگرزی می تواند در کیفیت و حتی در قیمت پایانی پارچه اثر بگذارد. تنوع بسیار زیاد و قیمت مناسب این پارچه، باعث افزایش طرفداران آن شده است. از این پارچه برای دوخت پیراهن، مانتو و موارد دیگری استفاده می شود.

برای داشتن اطلاعات کامل درباره مصارف پارچه تترون به مقاله “کاربرد پارچه تترون” مراجعه کنید.

کاربرد پارچه تترون

همان طور که در مطالب بالاتر بیان شد، پارچه تترون کاربرد های بسیار زیادی دارد. در ادامه می خواهیم به کاربرد این پارچه پرداخته و همچنین جواب سوال “پارچه تترون برای چی خوبه؟” را بدهیم. کاربرد تترون به شرح زیر است:

دوخت مانتو با تترون

دوخت مانتو با پارچه تترون یک انتخاب عالی است. پارچه تترون به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، برای مانتوها بسیار مناسب است. این پارچه دارای جلوه‌ای بسیار شیک است که به مانتو شما زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد. با دوخت مانتو با پارچه تترون، می‌توانید در هر مراسم و رویداد ویژه به طور استثنایی و شیک دیده شوید.

همچنین پارچه تترون دارای جنس نرم و لطیفی است که به آسانی به بدن می‌پیوندد و حس راحتی را در طول روز به شما می‌دهد. با دوخت مانتو با پارچه تترون، می‌توانید در طول روز حس راحتی داشته باشید.

به طور کلی، دوخت مانتو با پارچه تترون علاوه بر شیکی و زیبایی، راحتی و مقاومت در برابر سرما را به شما می‌بخشد. همچنین، انعطاف پذیری در طراحی و استفاده از طرح‌ها و رنگ های متنوع، از دیگر مزایای این ترکیب است.

دوخت پیراهن مردانه با پارچه تترون

یکی دیگر از پاسخ‌های سوال “پارچه تترون برای چی خوبه؟”، دوخت پیراهن مردانه است.دوخت پیراهن مردانه با پارچه تترون یک گزینه عالی است. پارچه تترون، به دلیل ویژگی‌های بسیار خاصی که دارد، برای پیراهن‌های مردانه بسیار مناسب است. با دوخت پیراهن مردانه با پارچه تترون، می‌توانید در جلسات رسمی یا مهم و حتی در مراسم خاص، با استایلی شیک و جذاب دیده شوید.

پارچه تترون به خوبی از چروک‌زدگی جلوگیری می‌کند. این به معنای این است که پیراهن مردانه با پارچه تترون بعد از شستشو و استفاده، به سرعت به حالت اولیه خود بازمی‌گردد و نیاز به اتوکشی خیلی زیاد ندارد.

دوخت پیراهن مردانه با پارچه تترون علاوه بر ظاهر شیک و منحصر به فرد، راحتی در استفاده، مقاومت در برابر چروک و مناسب بودن در فصول مختلفرا برای شما به وجود می آورد. با انتخاب پارچه تترون، می‌توانید به سبک و شیوه خود در طراحی پیراهن موفق باشید.

پارچه تترون کمند

دوخت مقنعه با پارچه تترون

یکی دیگر از پاسخ های سوال “پارچه تترون برای چی خوبه؟”، دوخت مقنعه است.

دوخت مقنعه با پارچه تترون بسیار مناسب است به طوریکه می توان گفت، تترون برای مقنعه یک انتخاب مناسب است.  پارچه تترون به دلیل ویژگی های خود، باعث حفظ گرما و محافظت از بدن در برابر سرمای زمستانی می‌شود. البته قابل ذکر است که تترون با گرماژ بالا، برای استفاده در فصل های سرد سال مناسب تر است. با دوخت مقنعه با پارچه تترون، می‌توانید از یک لایه محافظ برای گردن خود در برابر سرما استفاده کنید.

همچنین پارچه تترون از جنسی است که به راحتی قابلیت پذیرش طرح‌ها را داشته و همچنین دارای رنگ و طرح‌های مختلفی است. با دوخت مقنعه با پارچه تترون، می‌توانید از طرح‌های متنوعی که بر روی پارچه قرار می‌گیرد، استفاده کنید و به سلیقه و سبک خود مقنعه خود را کامل کنید.

سارافون با تترون

یکی دیگر از کاربردهای تترون یا به عبارتی پاسخ سوال پارچه تترون برای چی خوبه، سارافون است. سارافون با استفاده از پارچه تترون بسیار زیبا و شکیل می شود. با استفاده از سارافون تترونی می توانید در مجالس مختلف نظر همگان را نسبت به خود جلب کنید. نرم و لطیف بودن تترون یکی از دلایل استفاده از پارچه تترون برای سارافون است. این ویژگی باعث ایجاد حس راحتی و لطافت در سارافون می‌شود.

راحتی در حرکت یکی دیگر از دلایلی است که استفاده از تترون برای سارافون را محیا می کند. پارچه تترون انعطاف‌پذیری و راحتی در حرکت را به سارافون می‌بخشد.

برای مشاوره و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

لباس های بیمارستانی

اگر به یک فروشنده پارچه تترون مراجعه کنید و از او بپرسید پارچه تترون برای چی خوبه، شاید اولین چیزی که به ذهن فروشنده برسد، لباس بیمارستانی است. به طور قطع می توان یکی از بیشترین استفاده ها از پارچه تترون در بیمارستان است. برای لباس های بیماران از تترون های آبی و صورتی و از رنگ های سفید برای پزشکان و پرستاران استفاده می شود. کارکنان بیمارستان نیز لباس هایی از جنس تترون به تن می کنند. حتی برای دوخت روتختی و ملحفه نیز از تترون استفاده می شود.

شاید استفاده زیاد از تترون در بیمارستان به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای این پارچه باشد. چرا که لباس های بیمارستانی مرتب شسته و ضد عفونی می شوند به همین دلیل باید دارای کیفیت بسیار زیادی باشند تا در مدت کوتاه، کیفیت خود را از دست ندهند.

تترون برای دوخت چادر نماز

یکی دیگر از پاسخ های “پارچه تترون برای چی خوبه”، دوخت انواع چادر نماز است. پارچه تترون به عنوان یک نوع پارچه سبک و مقاوم شناخته می شود. این ویژگی باعث می شود که چادر نماز با استفاده از این پارچه بسیار سبک و راحت باشد و احساس خوبی را برای نماز گزار به وجود بیاورد. همچنین تترون مقاوم در برابر رطوبت و آب است، بنابراین چادر نمازی که از این پارچه دوخته شده است، مناسب برای استفاده در مناطقی با آب و هوای مرطوب می باشد.

تنوع بسایر زیاد این پارچه باعث می شود که بتوان چادر نمازهایی در طرح ها و رنگ های مختلف داشت. علاوه بر موارد گفته شده، تترون بسیار مقاوم و دوام دار بوده و پس از استفاده های مکرر و شستشو، باز هم از کیفیت و ظاهر خود را از دست نمی دهد.

استفاده از تترون برای دوخت فرم

پارچه تترون برای دوخت فرم‌های مختلف مناسب است. به دلیل ویژگی‌های آن مانند انعطاف‌پذیری، لطافت و قابلیت پذیرش طرح‌ها، تترون می‌تواند برای دوخت انواع فرم‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. از لباس‌های رسمی گرفته تا لباس های روزمره مانند تونیک‌ها، شومیزها و شلوارها، تترون یک پارچه مناسب برای دوخت است. البته، نحوه استفاده از تترون برای دوخت هر فرم وابسته به طرح و نمونه‌ی لباس مورد نظر است. با توجه به اینکه تترون به صورت لطیف و آرمانی است، ممکن است برای برخی فرم‌ها نیاز به پارچه‌های دیگری باشد. بهتر است با یک طراح یا خیاط حرفه‌ای مشورت کنید تا بهترین پارچه برای فرم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

لباس کودکانه با پارچه تترون

یکی دیگر از پاسخ های سوال پارچه تترون برای چی خوبه، لباس کودکانه است. در واقع می توان گفت این پارچه به دلیل ویژگی‌های آن مانند لطافت، نرمی و انعطاف‌پذیری، برای لباس‌های کودکان بسیار مناسب است. تترون باعث ایجاد راحتی و آسایش در حرکت کودکان می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با آزادی بیشتری بازی کنند. همچنین، این پارچه معمولاً دارای طرح‌ها و رنگ‌های جذاب است که به لباس‌های بچه‌گانه جلوه‌ی شادابی می‌بخشد. با این حال، همانند هر نوع پارچه دیگری، برای لباس بچه‌گانه نیز ممکن است نیاز به توجه به جزئیات مانند راهنمایی‌های شستشو و مراقبت‌های خاص داشته باشید.

ویژگی های پارچه تترون خوب چیست؟

پس از بررسی و پاسخ به سوال پارچه تترون برای چی خوبه، می خواهیم ویژگی های یک تترون خوب را بررسی کنیم چرا که این پارچه تنوع بسیار بالایی داشته و دارای کیفیت های متفاوتی است. ویژگی‌های پارچه تترون با کیفیت شامل موارد زیر است:

لطافت و نرمی

پارچه تترون باید دارای جنسی نرم و لطیف باشد تا راحتی و آسایش لازم را به بدن ارائه دهد.

انعطاف‌پذیری

پارچه تترون باید انعطاف‌پذیری کافی داشته باشد تا حرکات بدن را به خوبی پیروی کند و امکان حرکت آزاد را فراهم کند.

مقاومت در برابر چروک

یکی دیگر از خصوصیات پارچه تترون با کیفیت، مقاومت در برابر چروک شدن است تا نیاز به اتو کردن مکرر را کاهش دهد و لباس را همیشه به شکلی خوش‌فرم و زیبا نگه دارد.

دوام و ماندگاری

همچنین تترون باید دارای دوام و ماندگاری بالا باشد تا با مراقبت درست و صحیح، بتوانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

علاوه بر موارد گفته شده بهتر است که تترون بدن نما نبوده و حساسیتی را برای مصرف کننده به وجود نیاورد. این ویژگی‌ها مهم‌ترین ویژگی‌های یک پارچه تترون خوب هستند که برای ساخت لباس‌های شیک و راحت از آن استفاده می‌شود.

پارچه تترون مناسب چه فصلی است

پارچه تترون چروک میشه؟

قیمت پارچه تترون نخی

پارچه تترون برای مانتو خوبه

مزایا و معایب پارچه تترون

اطلاعات تماس


پروژه ها


پارچه های لباس کار
پارچه های فرم مدارس
پارچه های بیمارستانی

ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با پود