قیمت پارچه تترون ضخیم

پارچه تترون یکی از پرطرفدارترین پارچه ها در کشور ما است. امروزه کارخانه های زیادی در کشور به تولید پارچه تترون می پردازند. کیفیت و تنوع این پارچه در کشورمان انقدر بالاست که ما را از وارد کردن این پارچه به داخل کشور کاملا بی نیاز کرده است. تترون علاوه بر کیفیت و تنوع بالا، در گرماژ و عرض مختلف نیز تولید می شود. میزان ضخامت پارچه تترون را گرماژ ان تعیین می کند.این پارچه کاربردهای بسیار زیادی از جمله دوخت مانتو، اسکراب پزشکی، لباس های بیمارستانی، پیراهن، مقنعه، سرویس خواب و موارد بسیار دیگری در کشور ما دارد. در این مقاله از فروشگاه پود قصد داریم درباره قیمت پارچه تترون ضخیم صحبت کنیم پس تا پیاین مطلب با ما همراه باشید.

قیمت پارچه تترون ضخیم

ایا تا به حال با خود فکر کرده اید که کاربرد پارچه تترون ضخیم چیست؟ قیمت آن با تترون های نازک چقدر تفاوت دارد؟

الیافی که برای تولید پارچه تترون استفاده می شوند، می توانند در میزان ضخامت پارچه تاثیر گذار باشند. در کارخانه ها برای تولید پارچه، الیاف پارچه را کاملا تمیز کرده و به صورت کاملا موازی در کنار یکدیگر قرار می دهند. تجهیزات مختلفی برای تولید پارچه مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند استقامت پارچه را تعیین کنند.

پارچه تترون از ترکیب مقداری مواد طبیعی با پلی استر تولید می شود. پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است که می تواند در میزان دوام و استحکام پارچه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. قابل ذکر است که زمان تولید پارچه ها، هرچه میزان پنبه کمتر بوده و پلی استر بیشتر باشد، ضخامت پارچه بیشتر می شود.

برای تولید پارچه تترون ضخیم از مقدار بسیار زیادی پلی استر ویسکوز استفاده می شود چرا که باعث افزایش ضخامت پارچه تترون می شود. گفتنی است که استفاده کردن از پلی استر در پارچه تترون دلایل بسیار زیادی دارد. برخی از این دلایل به شرح زیر هستند:

مدول کشسانی بالا

زمان مخلوط شدن با الیاف پشم و پنبه، کاملا سازگار است.

نرمی و پری زیر دست

بالا بودن ضریب سایشی

علاوه بر میزان پلی استر استفاده شه در پارچه، یکی دیگر از عواملی که می تواند در میزان ضخامت پارچه تترون تاثیر بگذارد، گرماژ پارچه است. پارچه های تترون معمولا با گرماژهای مختلفی در کارخانه ها تولید می شوند. اگر میزان گرماژ پارچه بین ۱۷۵ تا ۱۹۰ گرم باشد، تراکم پارچه بیشتر شده و به دنبال آن ضخامت پارچه نیز افزایش پیدا می کند. بهتر است بدانید که همه مواردگفته شده در بالا می تواند در قیمت پارچه تترون ضخیم تاثیر بسزایی داشته باشد.

همان گونه که در مطالب بالاتر گفته شد از پارچه تترون ضخیم در دوخت لباس های مختفی استفاده می شود. دوخت مانتو و مقنعه، پیراهن، انواع پرده، ملحفه و روتختی، صنعت عروسک سازی، لباس ها و فرم های بیمارستانی، دوخت فرم مدارس و ارگان های مختلف، برخی از کاربردهای این پارچه هستند.

از مطالب گفته شده می توان متوجه شد که کاربرد پارچه تترون ضخیم در کشور ما و در صنعت دوخت و دوز بسیار زیاد است. یکی از عواملی که باعث افزایش فروش این پارچه شده است، تنوع بالای رنگ بندی ان است. کارخانه ها سعی می کنند این پارچه را در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید کنند تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند. این موضوع به گونه ای است که امروزه تترون با بیش از شصت رنگ متفاوت در کشورمان تولید می شود.

خصوصیات پارچه تترون

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه تترون

قیمت پارچه تترون ضخیم تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل عبارتند از:

کیفیت پارچه

پارچه‌های تترون با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بالاتری دارند. پارچه‌های با الیاف با کیفیت بالا، ماندگاری و دوام بیشتری دارند و معمولاً بهترین عملکرد در مقابل سایش و آسیب‌های خارجی را ارائه می‌دهند. قیمت پارچه تترون ضخیم با تترون نازک بسیار متفات است.

نوع الیاف

پارچه‌های تترون می‌توانند از الیاف مختلفی مانند پلی‌استر، نایلون، پنبه و مخلوطی از اینها تهیه شوند. هر نوع الیاف می‌تواند تأثیری بر قیمت نهایی داشته باشد. به طور کلی، الیاف با کیفیت بالا معمولاً قیمت بالاتری دارند.

برند

برندهای معروف و معتبر در بازار معمولاً قیمت بالاتری دارند. این به دلیل شهرت، کیفیت و استانداردهای بالا محصولات آنها است. البته قابل ذکر است که وجود پارچه های با کیفیت تولید شده در بازار، باعث برند و معروف شدن این پارچه ها شده است.

تولید محلی یا وارداتی

قیمت پارچه تترون ممکن است تحت تأثیر محل تولید باشد. پارچه‌های تولید داخل معمولاً قیمت متفاوتی با پارچه‌های وارداتی دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

مکان فروش

قیمت پارچه تترون ضخیم ممکن است بسته به مکان فروش و شرایط بازار متغیر باشد. فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. شما می توانید قیمت پارچه تترون را در سایت های مختلف بررسی کرده و پس از اطمینان از کیفیت پارچه، سایت هایی با مناسب ترین قیمت را برای خرید پارچه انتخاب کنید.

عرض پارچه

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت پارچه تترون ضخیم، عرض است. قیمت پارچه تترون معمولاً به متراژ پارچه بستگی دارد، که عرض پارچه نیز یکی از عوامل مهم در متراژ است. عرض پارچه تترون ممکن است متفاوت باشد و عرض‌های معمول آن معمولاً در بازه ۹۰ تا ۳۰۰ سانتیمتر قرار دارند.

با توجه به اینکه قیمت پارچه تترون به متراژ بستگی دارد، اگر پارچه با عرض بزرگتری را انتخاب کنید، قیمت نهایی بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر پارچه تترونی با عرض ۱۵۰ سانتیمتر را در نظر بگیرید و متراژ مورد نیازتان ۲ متر باشد، شما باید برای خرید ۳ متر پارچه بپردازید. در صورتی که عرض پارچه بیشتر باشد، متراژ لازم برای پوشیدن یک قطعه از پارچه بیشتر خواهد بود و در نتیجه قیمت نهایی بیشتر خواهد بود.  بنابراین، هنگام خرید پارچه تترون، باید به عرض پارچه توجه کنید و در محاسبه قیمت نهایی آن را در نظر بگیرید.

با توجه به تأثیر این عوامل، بهتر است قبل از خرید، قیمت‌ها را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید و از جزئیات مربوط به کیفیت و مشخصات پارچه مطلع شوید.

خرید پارچه تترون

برای اطلاع از قیمت پارچه تترون ضخیم و نازک و خرید آن با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا می توانید به فروشگاه پود مراجعه کنید. با بازدید سایت های مختلف و بررسی قیمت ها متوجه قیمت های بسیار عالی این مجموعه خواهید شد.

قیمت پارچه تترون رنگی

قیمت پارچه تترون دیجی کالا

خرید پارچه تترون طاقه ای

قیمت پارچه تترون ژاپن

خرید پارچه تترون متری

خرید پارچه تترون ارزان

قیمت پارچه تترون سفید

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود