پارچه تترون خالدار پرکاربرد ترین پارچه

امروز می خواهیم درباره یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در دنیا صحبت کنیم. به طور قطع می توان گفت یکی از پرمصرف ترین پارچه ها در صنعت نساجی، پارچه تترون است. کاربرد این پارچه آن قدر زیاد است که شما کمتر لباسی را پیدا می کنید که برای تولید آن از تترون استفاده نشده باشد. جنس این پارچه معمولا از جنس الیاف پلی استر ویسکوز می باشد. البته که میزان الیاف استفاده شده در تترون های متفاوت، با همدیگر فرق می کند. شاید بتوان گفت تنوع بسیار بالای این پارچه باعث شده است که از دیگر پارچه ها متمایز باشد. از این پارچه در لباس های خانگی، لباس های بیمارستانی و حتی فرم مدارس نیز استفاده می شود. پارچه تترون خالدار یکی از پرمصرف ترین پارچه هاست که موضوع مقاله امروز ما می باشد پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

انواع پارچه تترون

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد، پارچه تترون دارای کاربرد های بسیار زیادی است و به همین دلیل  تنوع بسیار زیادی نیز دارد. انواع تترون بر اساس طرح به صورت زیر می باشند:

پارچه تترون ساده

پارچه تترون ساده به یک نوع پارچه تترون اشاره دارد که بدون الگوها، طرح‌ها یا طراحی‌های خاص است. این نوع پارچه تترون معمولاً از الیاف مصنوعی ساخته شده است و به طور عمده در رنگ‌های یکنواخت موجود است. پارچه تترون ساده معمولاً برای لباس‌های روزمره، پوشاک کاربردی، پوشاک کودکان و محصولات خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه به دلیل مقاومت، لطافت و ضدچروک بودن خود، بسیار محبوب است و می‌تواند به صورت تک رنگ یا در رنگ‌های متنوع تولید شود. کارخانه های نساجی معمولا برای پیشی گرفتن از رقبای خود سعی می کنند تترون را در رنگ های متنوعی تولید کنند.

پارچه تترون طرح دار

پارچه تترون طرح دار به نوعی پارچه تترون اشاره دارد که دارای طرح‌ها، الگوها یا طراحی‌های خاصی است. به عنوان مثال پارچه تترون خالدار یکی از مجموعه بزرگ تترون طرح دار است. این طرح‌ها معمولاً به وسیله چاپ روی پارچه ایجاد می‌شوند و می‌توانند شامل انواع طرح‌ها و الگوهای گرافیکی، جغرافیایی، گل و گیاه، انیمال پرینت و غیره باشند.

پارچه تترون طرح دار می‌تواند در انواع مختلفی از لباس‌ها، پوشاک و محصولات خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. این طرح‌ها و الگوها می‌توانند به لباس‌ها زنده‌گی و جذابیت بیشتری ببخشند و به استایل و سلیقه فرد بستگی دارد که کدام الگو و طرح را ترجیح می‌دهد.

پارچه تترون طرح دار می‌تواند به تنهایی یا در ترکیب با پارچه‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین، این نوع پارچه می‌تواند برای لباس‌های روزمره، شبانه، ورزشی و دیگر کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید پارچه تترون در طرح ها و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب با شماره های ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰ و ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ تماس بگیرید

پارچه تترون خالدار چیست؟

استفاده از تترون خالدار امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است. طرح خالها بر روی پارچه تترون، ظاهری زیبا و جذاب به لباس یا محصول نهایی می‌بخشد. الگوها و طرح‌های خالها می‌توانند بسیار ریز یا درشت باشند. این طرح‌ها می‌توانند جذابیت بصری را افزایش داده و به لباس یا محصول فردی ظاهر زیباتری ببخشند.

همچنین استفاده از پارچه تترون خالدار، گزینه‌های بیشتری را برای افراد در انتخاب لباس یا محصول خود فراهم می‌کند. طرح خالها در انواع مختلفی از رنگ‌ها و الگوها وجود دارد که به افراد امکان می‌دهد طبق سلیقه و سبک شخصی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

استفاده از پارچه تترون خال دار می‌تواند به لباس‌ها و پوشاک ظاهری منحصر به فرد و متفاوت بدهد. با استفاده از پارچه تترون با طرح خالها، می‌توان لباس‌ها را از سایر پوشیدنی‌ها تمایز داد و به آن‌ها ظاهری خاص و شخصیتی بخشید.

پارچه تترون توپ توپی

ویژگی‌های تاثیر گذار بر قیمت تترون خالدار

به طور قطع می توان گفت هیچ پارچه ای بدون دلیل، به پراستفاده ترین پارچه تبدیل نمی شود. یک پارچه باید دارای کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت مناسبی باشد تا بتواند نظر همگان را به خود جلب کند. اولین ویژگی که هر خریدار در نگاه اول در نظر می گیرد، قیمت پارچه است. قیمت مناسب خریدار را به سمت فروشگاه خاصی سوق می دهد. پس اگر پارچه را با قیمت مناسب بفروشید حتما درصد زیادی از مسیر فروش را طی کرده اید. البته که در کنار قیمت، باید کیفیت پارچه را نیز مورد بررسی قرار داد. ویژگی هایی وجود دارند که می توانند بر قیمت پارچه تترون خالدار یا هر پارچه دیگری تاثیر بگذارند. این عوامل به شرح زیر هستند:

برای به دست اوردن اطلاعات کامل تر درباره پارچه تترون توپ توپی، مقاله “خصوصیات پارچه تترون” را از دست ندهید.

کیفیت پارچه

کیفیت پارچه تترون، به عواملی مانند نوع الیاف مورد استفاده، روش بافت، ضخامت و وزن پارچه، مقاومت در برابر سایش و شستشو، و دوام طرح‌ها بستگی دارد. پارچه‌های با کیفیت بالا معمولاً قیمت بیشتری دارند.

عرض و گرماژ پارچه

یکی  دیگر از عواملی که می تواند در قیمت تترون خالدار تاثیر گذار باشد، عرض و گرماژ پارچه است. هرچه عرض و گرماژ پارچه بیشتر باشد، مواد اولیه به کار رفته در آن نیز بیشتر خواهد بود بنابراین قیمت پارچه نیز بالاتر خواهد رفت.

کاربرد تترون خالدار

پارچه تترون خال دار یک نوع پارچه محبوب است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه به دلیل کاربردهای فراوان، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. برخی از کاربردهای پارچه تترون خال دار عبارتند از:

دوخت لباس‌ با تترون خالدار

تترون خالدار برای دوخت انواع لباس‌ها استفاده می‌شود، از جمله پیراهن‌ها، شومیزها، دامن‌ها و شلوارها. این نوع پارچه به دلیل مقاومت در برابر سایش، ظاهر شیک و خاص، و دوام طرح‌ها، بسیار محبوب در صنعت لباس‌سازی است. طرح خالدار بسیار زیبای روی این پارچه باعث می شود که افراد زیادی و به خصوص خانم ها، از این پارچه در دوخت لباس های خود استفاده کنند.

فرم مدارس با پارچه تترون خالدار

یکی از پرکاربردترین مصارف تترون خال دار، دوخت انواع فرم مدارس است. این پارچه می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را به فرم مدارس ببخشد. حتی می توان از این پارچه برای خرج کار فرم مدارس نیز استفاده کرد. به عنوان مثال یقه یا جیب اکثر فرم های دخترانه، با این پارچه دوخته می شود که باعث افزایش زیبایی ان خواهد شد.

دوخت جهیزیه با پارچه تترون خالدار

دوخت جهیزیه با تترون خالدار یک انتخاب عالی است. این نوع پارچه به دلیل ویژگی‌های خود مانند مقاومت در برابر سایش، دوام طرح‌ها و ظاهر شیک، بسیار مناسب برای دوخت وسایل جهیزیه است. به عنوان مثال می توان دمی، دستگیره، دستمال و همه وسایل پارچه ای درون آشپزخانه را با همدیگر ست کرده و برای دوخت انها از این پارچه استفاده کرد. بی شک یکرنگ و یکدست بوده همه وسایل پارچه ای بسیار چشم نواز خواهد بود.

این تنها برخی از کاربردهای پارچه‌ی تترون خالدار هستند. به عنوان یک نوع پارچه چند منظوره، این نوع پارچه می‌تواند در صنایع مختلف دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود