بهترین پارچه کجراه شلوار مردانه و زنانه

قیمت پارچه کجراه شلوار مردانه

  • کجراه ۳۰۰ گرم متری ۸۲۰۰۰
  • کتان کجراه متری ۲۱۰۰۰ تومان
  • کجراه فاستونی متری ۱۶۵۰۰۰
  • جین کجراه متری ۱۷۵۰۰۰ تومان
  • کججراه کش متری ۲۱۰۰۰۰

عمدتا برای دوخت برخی لباس ها همچون انواع لباس کار و شلوار های مردانه، از پارچه ای استفاده می شود که از علاوه بر داشتن ایستایی خوب، مقاومت بالایی هم داشته باشد. به همنی منظور، پارچه کجراه کاملا مناسب دوخت این لباس ها می باشد. پارچه کجراه انواع مختلفی داشته که پارچه کجراه شلوار مردانه یکی از آن ها است. موضوع این مقاله در مورد پارچه کجراه شلوار مردانه، مزایا و قیمت آن بوده و شما می توانید با خواندن این مطالب، اطلاعات مفیدی را در این خصوص کسب نمایید.

پارچه کجراه چیست؟ :جین کجراه و سابله کش

تمامی پارچه ها از مزایا و مشخصات خاص خود بهره مند هستند و از الیاف مخصوصی تشکیل شده اند. پارچه کجراه نیز، از الیاف های متفاوتی همچون پلی استر، فلامنت، ویسکوز، پنبه، نخ و پشم تشکیل شده است و این الیاف به شکل کجراه به هم بافته می شوند. دلیل نام گذاری پارچه کجراه، دقیقا به خاطر نوع بافت و ظاهر آن می باشد. پارچه کجراه با توجه به ضخامت و الیاف خود، وزنی ما بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ گرم دارد.

خرید پارچه کجراه شلوار مردانه : گورادین و کتان کش

برای دوخت شلوار های مردانه، باید از پارچه ای استفاده شود که مقاومت خوبی داشته باشد و از طول عمر بالایی برخوردار باشد. همچنین، شلوار مردانه باید ظاهری کاملا شیک و ایستاده در بدن داشته باشد. به این ترتیب، هر نوع پارچه ای مناسب دوخت آن نخواهد بود. پارچه کجراه شلوار مردانه به دلیل خصوصیات منحصر به فرد خود، دقیقا برای این کار مناسب بوده و کاربرد بسیاری در صنعت دوخت و تولید پوشاک مردانه دارد. این پارچه از وزن و ضخامتی ایده آل برخوردار بوده و تن خور بی نظیری دارد. این پارچه، خصوصیات بسیار خوبی دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

پارچه کجراه شلوار مردانه به دلیل مقاومت عالی خود و زیر دست قوی که دارد، می تواند در شرایط مختلفی استفاده شود و کیفیت خود را به خوبی حفظ کند.

به هیچ عنوان نگران نخ کش شدن یا پاره شدن این پارچه نباشید. چرا که این پارچه کاملا در برابر نخ کش شدن و پرز دهی مقاوم بوده و به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. پس اگر می خواهید از این پارچه برای استفاده روزانه و طولانی مدت استفاده کنید، می توانید با خیالی راحت این پارچه را خریداری کنید.

پارچه کجراه شلوار مردانه به هیچ عنوان آبرفتی نداشته و پس از شست و شو و یا اتو کشی، تغییر سایز نخواهد داد.

ضد آّب بودن از دیگر ویژگی های بی نظیر این پارچه است. پارچه کجراه شلوار مردانه رطوبت را به خود جذب نخواهد کرد.

تن خور بی نظیر این پارچه موجب می شود تا پس از دوخته شدن، ظاهری بی نهایت شیک و آراسته را برای شما به ارمغان آورد.

چروک شدن سریع شلوار می تواند کمی اذییت کننده باشد. پارچه کجراه شلوار مردانه به دلیل بافت و ضخامتی که دارد، از چروک پذیری کمی برخوردار بوده و تا ساعت های طولانی ظاهر آراسته خود را حفظ خواهد کرد.

عمدتا برای دوخت شلوار مردانه، از رنگ های خنثی و تیره استفاده می شود تا ظاهری جذاب و موقر داشته باشد. پارچه کجراه شلوار مردانه دارای طیف گسترده ای از رنگ های مختلف بوده و گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد.

در نهایت، این پارچه در مقابل تمام ویژگی و خصوصیات بی نظیری که دارد، از قیمتی بسیار مقرون به صرفه ای هم برخوردار است.

خرید بهترین پارچه کجراه شلوار زنانه

علاوه بر پارچه کجراه شلوار مردانه، از این پارچه برای دوخت شلوار های زنانه نیز استفاده می شود. شلوار کجراه زنانه عمدتا برای محیط هایی همچون اداره، محل کار، مدرسه و دانشگاه و غیره مورد استفاده خواهد بود. از این رو، ظاهر رسمی و اداری این نوع شلوار ها بسیار حائز اهمیت می باشد. پارچه کجراه، کاملا مناسب دوخت این نوع شلوار های زنانه بوده و ظاهر رسمی افراد را به خوبی حفظ خواهد کرد. همچنین، تن نما نبودن این پارچه یکی از بهترین ویژگی های آن برای دوخت شلوار های زنانه خواهد بود.

قیمت پارچه کجراه شلواری

همانطور که گفته شد، قیمت پارچه کجراه در مقایسه با دیگر پارچه ها بسیار اقتصادی بوده و همه افراد می توانند متناسب با بودجه خود، این پارچه را با کیفیتی عالی تهیه کنند. اما قیمت این پارچه با توجه به برخی فاکتور ها، می تواند کاهش یا افزایش یابد. این فاکتور و عوامل عبارتند از؛ جنس پارچه، وزن و ضخامت آن، کارخانه تولید کننده، نوع پارچه و الیاف به کار رفته در آن، فروشگاه مورد نظر و تورم. بنابراین، قبل از خرید پارچه کجراه، این موارد را بررسی کرده و سپس اقدام به تهییه پارچه مد نظر کنید.پارچه کجراه فرم مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است به دلیل مقاومت در برابر پرز و رنگ رفتگی حتما از برند های معتبر خرید کنید.

خرید پارچه کجراه مردانه

شما در این مقاله با خصوصیات پارچه کجراه شلوار مردانه و قیمت آن آشنا شدید. اما یکی از مهم ترین موارد در خرید پارچه ای با کیفیت، نحوه خرید آن است. شما باید به عنوان یک خریدار، دقت های لازم را داشته و از مراکزی معتبر خرید خود را انجام دهید تا محصولی مرغوب و قیمت مناسب را تهییه کنید. راه های بسیاری برای خرید هر نوع محصولی وجود دارد. یکی از رایج ترین راه های خرید در دنیای امروزی، خرید به صورت اینترنتی بوده و اکثر افراد ترجیح می دهند با صرف کمترین زمان، محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرند. اما انتخاب سایتی معتبر که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد، نیازمند دقت های بسیاری می باشد. مرکز ما، یکی از معتبر ترین و مطمئن ترین فروشگاه آنلاین در حوضه فروش عمده پارچه بوده و خریداران گرامی می توانند پارچه مورد نیاز خود را در تعداد دلخواه خود، سفارش داده و در اسرع وقت، درب منزل خود تحویل بگیرند. همچنین، اگر اطلاعات کافی در مورد پارچه مد نظر خود ندارید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و راهنمایی های لازم را به صورت رایگان دریافت کنید.

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود