خرید پارچه مخصوص نظم دهنده کشو با بهترین قیمت

خرید پارچه مخصوص نظم دهنده کشو با بهترین قیمت

پارچه مخصوص نظم دهنده کشو پارچه اسپان باند، ترگال و تترون است. برای خرید بهترین و مرغوب ترین پارچه برای دوخت این محصول، با ضخامت مناسب و بهترین قیمت با مشاورین ما در تماس باشید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: تهران نیما محمد نژاد: ۰۹۱۳۸۹۷۶۳۸۱ – شهرستان ها: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

نظم دهنده کشو چیست؟

همه ما در محل زندگی خود به دنبال راهکارهایی برای برقراری نظم و انضباط هستیم. نامرتبی و به هم ریختگی کمدها و کشوها یکی از مسائلی است که به طور روزمره با آن سر و کار داریم.

نظم دهنده ها برای این منظور ساخته شده و در انواع مختلف نظم دهنده آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام، کمد، کشو و غیره در بازار موجود هستند.

همانطور که می دانید کشوهای شلوغ و نامرتب باعث هدر رفتن زمان زیاد برای پیدا کردن اشیای مختلف می شود و حتی ممکن است در برخی مواقع نتوانیم وسیله مورد نظر را پیدا کنیم.

یکی از راهکارهای مؤثر و مفید، استفاده از نظم دهنده های کشو می باشد. آیا تا به حال این محصول کاربردی را در بازار دیده اید؟

باید گفت که نظم دهنده کشو یک محصول بسیار کاربردی برای نظم بخشیدن به کشوها است. طراحی بی نظیر این نظم دهنده ها در ابعاد و شکل های متنوع باعث شده تا به راحتی بتوانید کشوهای خود را به بهترین نحو ممکن چیدمان کنید.

در این مقاله سعی داریم شما را با انواع مختلف پارچه مخصوص نظم دهنده کشو آشنا کنیم و بهترین روش خرید آن را به شما معرفی نماییم، پس با ما همراه باشید.

پارچه مخصوص نظم دهنده کشو

بهترین پارچه مخصوص نظم دهنده کشو

همانطور که آشنایی دارید نظم دهنده ها برای چیدمان بهتر و دسترسی آسان تر به وسایل داخل کشوها به کار می روند.

شایان ذکر است که نظم دهنده کشو به صورتی است که با ابعاد متناسب با کشو، داخل آن قرار می گیرد و دارای چندین قسمت می باشد.

اشیای مختلفی مانند لباس، روسری، لباس زیر، حوله، جوراب و … درون بخش های نم دهنده قرار می گیرد.

آیا می دانید این نظم دهنده ها با چه پارچه هایی دوخته می شوند؟

در پاسخ باید گفت که بهترین پارچه مخصوص نظم دهنده کشو باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • باید از ایستایی خوبی برخوردار باشد تا شکل مناسبی به خود بگیرد و بخش های آن کاملاً از هم مجزا باشند.
  • ضخامت پارچه مناسب و ایده آل باشد.
  • جنس مرغوب و مقاومت بالایی داشته باشد.
  • دارای رنگبندی متنوع و مطابق با هر سلیقه ای باشد.

باتوجه به ویژگی های ذکر شده، بهترین و مناسب ترین پارچه مخصوص نظم دهنده کشو، پارچه های اسپان باند، ترگال، تترون می باشند که در ادامه به طور مختصر ویژگی های هر یک از این پارچه ها را شرح خواهیم داد:

  1. پارچه اسپان باند: این پارچه از الیاف پرس تشکیل شده است و جزو پارچه های بی بافت به شمار می رود. پارچه های اسپان باند مصارف مختلفی دارند، همچنین در ضخامت ها و گرماژهای گوناگون تولید می شوند. ویژگی های بارز این نوع پارچه عبارتند از: ضد آب، آنتی باکتریال، نرم و لطیف، آنتی یو وی و غیره. پارچه های اسپان باند از گرماژ ۸ الی ۴۰۰ گرم تهیه شده که برای دوخت نظم دهنده کشو عمدتاً از پارچه اسپان باند ۹۰ گرم استفاده می شود.
  2. پارچه ترگال: پرکاربردترین پارچه برای دوخت لباس کار، ملحفه، فرم مدارس، لباس بیمارستانی و … پارچه ترگال است. این پارچه دارای تراکم مناسب، استقامت بالا، ثبات سایشی و ثبات رنگ بوده و یکی از پر مصرفت ترین پارچه مخصوص نظم دهنده کشو می باشد.
  3. پارچه تترون: از الیاف فلامنت و پلی استر تولید می گردد و در عرض های مختلف ۹۰، ۱۱۰، ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ سانتی متر در بازار موجود است که هر کدام مصارف مختلفی دارد. این پارچه برای دوخت مقنعه، ملحفه، چادر نماز، لباس بیمارستان، پیراهن و پیژامه مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم قبل از خرید پارچه برای نظم دهنده کشو

تا اینجای مقاله با نظم دهنده های کشو و مزایای استفاده از آن آشنا شدید. همانطور که گفته شد پارچه های مخصوص دوخت این محصول عمدتاً پارچه های اسپان باند ۹۰ گرم، ترگال، تترون و پارچه های رنگی هستند.

امروزه نظم دهنده ها یک محصول پرکاربرد و مفید برای نظم بخشیدن به وسایل داخل کشو محسوب شده و بسیاری از افراد در زمینه دوخت نظم دهنده کشو فعالیت دارند.

اگر تمایل به خرید عمده پارچه مخصوص نظم دهنده کشو دارید، به ما همراه باشید تا بهترین راهکار را به شما معرفی نماییم.

لازم به ذکر است که برای خرید پارچه مناسب نظم دهنده کشو باید به نکات زیر توجه کنید تا یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه داشته باشید:

  • با توجه به جنس، ضخامت و ویژگی های پارچه، بهترین پارچه را برای دوخت انتخاب کنید.
  • پارچه را از مراکز معتبر خریداری نمایید.
  • قیمت پارچه مخصوص نظم دهنده کشو از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است که باید برای داشتن یک خرید عمده اقتصادی به آن توجه کرد.
پارچه مخصوص نظم دهنده کشو

خرید عمده پارچه برای دوخت نظم دهنده کشو

اگر به دنبال خرید مناسب ترین پارچه برای دوخت نظم دهنده کشو، این محصول پرکاربرد و پرطرفدار هستید، اگر می خواهید یک خرید پرسود را تجربه کنید، پیشنهاد ما خرید از این مجموعه فروش آنلاین می باشد.

این مرکز فروش پارچه های مخصوص دوخت نظم دهنده های کشو، شرایط ویژه ای برای شما خریداران و متقاضیان دوخت این محصول فراهم نموده است.

برای خرید مرغوب ترین پارچه با قیمت مقرون به صرفه، با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را در کمتر از چند دقیقه ثبت کنید.

کارشناسان فروش، آماده پاسخگویی به سوالات شما خریداران در خصوص خرید ایده آل ترین پارچه مخصوص نظم دهنده کشو و قیمت روز آن می باشند.

ترفند پارچه نظم دهنده کشو
قیمت پارچه نظم دهنده کشو پارچه ای
پارچه مخصوص نظم دهنده کشو اسپان باند

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


پروژه ها


پارچه های لباس کار
پارچه های فرم مدارس
پارچه های بیمارستانی

ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با پود