کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید …

  • همه چیز درباره پارچه های فلامنت
  • کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی درجه یک
  • پارچه فلامنت پنبه چهارخونه مناسب لباس بیمار
  • قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در بازار

کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی این پارچه را با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ معین، در مدل های ساده، چهارخونه، راه راه و طرح دار به قیمت روز از طریق این سایت عرضه می کند. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع پارچه های بیمارستانی، عمدتا پارچه هایی که هم کیفیت و کارایی خوبی داشته و هم از قیمت مناسب و اقتصادی تری برخوردار می باشند، نرخ فروش بیشتری را دارند.

یکی از این پارچه های ارزان قیمت اما مصرفی، پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی می باشد. آیا با خود پارچه فلامنت آشنایی دارید؟ انواع پارچه فلامنت موجود در بازار کدام اند؟ پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چه مشخصات و مصارفی دارد؟ قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستان به چه عواملی بستگی داشته است؟ راز خرید بهترین پارچه فلامنت مناسب مصارف بیمارستانی چیست؟

همه چیز درباره پارچه های فلامنت

پارچه فلامنت همانطور که از نامش پیداست، پارچه ای تولید شده از الیاف فیلامنت است که در دو نوع، به بازار عرضه می گردد:

  • پارچه فلامنت فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه

پارچه فلامنت فلامنت فقط شامل الیاف فیلامنت بوده و پارچه فلامنت پنبه، علاوه بر الیاف فلامنت؛ دارای الیاف طبیعی پنبه می باشد. وجود الیاف پنبه در تولید این پارچه، سبب شده تا نرمی زیر دست بهتری را به خود بگیرد. البته پارچه فلامنت پنبه، قیمت بیشتری را هم نسبت به پارچه فلامنت فلامنت داشته است.

به طور کلی پارچه های فلامنت را در عرض های ۱۵۰ سانتی متر و ۳ متری با گرماژ ۱۵۰ و ۱۶۰ گرمی تولید می کنند. این پارچه با متراژ طاقه های کتابی ۴۰ و ۵۰ متر و متراژ طاقه های رولتی ۱۰۰ و ۱۵۰ متر روانه بازارهای فروش می گردد. پارچه های فلامنت با طیف رنگبندی سفید، کرم، شیری و مشکی، عمدتا مصارفی چون تولید و دوخت انواع پرده داشته و یا در سایر طیف های رنگی، مناسب تولید لباس های ورزشی نیز قرار گرفته اند.

بجز این مصارف، با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که پارچه فلامنت پنبه داشته، شاهد استفاده از این پارچه در مصارف پارچه بیمارستانی هم هستیم. آیا با مشخصات پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی آشنایی دارید؟ بهترین کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی کدام است؟

کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی درجه یک

پارچه فلامنت پنبه و پارچه تترون بیمارستانی به سبب دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصربفردش، می تواند تبدیل به یکی دیگر از پارچه های پرفروش بیمارستانی شده باشد. کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی اگر توانسته باشد از مواد اولیه مرغوب و درجه یک، جهت تولید این پارچه استفاده کرده باشد، قطعا شاهد پارچه ای با ویژگی ها و کیفیت بهتر خواهیم بود.

تترون بیمارستانی
تترون بیمارستانی

از جمله مشخصات پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی خوب، می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:

  • از قابلیت کشسانی فوق العاده ای برخوردار است.
  • به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد.
  • ایجاد حساسیت های پوستی نمی کند.
  • از نرمی زیر دست خوبی برخوردار می باشد.

بهترین کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی آن کارخانه ای است که ضمن بکارگیری مواد اولیه درجه یک و مرغوب، از کادری مجرب در خط تولید خود استفاده کرده تا مرغوبترین پارچه بیمارستانی فلامنت را با بهترین طاقه بندی، روانه بازارهای فروش نموده باشد. شناخت کارخانجات تولیدی معتبر در زمینه تولید پارچه های فلامنت بیمارستانی، یکی از گام های ابتدایی بوده که هر یک از مراکز تولید کننده لباس و منسوجات بیمارستانی، بایستی آن را طی کرده باشد.

چرا که یک کارخانه خوب با کادری مجرب، می تواند کیفیت خوبی از پارچه های مورد نیاز شما را تولید کرده و شما هم از بهترین جنس پارچه برای تولیدات خود استفاده خواهید کرد. این موضوع سبب می گردد تا محصولات و منسوجات تولیدی شما، کیفیت بالایی داشته تا در نتیجه بتوانید از قدرت فروش بسیار خوبی هم برخوردار شوید.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی تولید شده با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۶۰ و ۱۸۰ گرمی، در طیف های رنگی سفید، آبی، صورتی و سبز عرضه می گردد. انواع پارچه های فلامنت بیمارستانی موجود در بازار، عبارتند از:

پارچه فلامنت پنبه چهارخونه مناسب لباس بیمار

پارچه فلامنت پنبه ساده و چهارخونه، از مدل های پرفروش پارچه های فلامنت بیمارستانی هستند. این پارچه ها با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژی مشخص، مناسب دوخت لباس بیماران، برای مراکز درمانی و بیمارستان ها، مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به نرمی و لطافت خوب پارچه های فلامنت پنبه چهارخونه و اینکه هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند و البته بدن نما هم نیستند، گزینه بسیار مناسبی برای لباس بیماران به شمار می آیند. از طرفی قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی هم نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی، قیمت ارزان و اقتصادی تری بوده که این موضوع می تواند در کاهش هزینه های بیمارستان های دولتی و خصوصی نیز نقش فزاینده ای داشته باشد.

اغلب در کنار پارچه های فلامنت پنبه، از پارچه های اسپان باند بیمارستانی نیز در تولید البسه بیماران به عنوان لباس های یکبار مصرف نیز استفاده می کنند. این موضوع از منظر مسائل بهداشتی هم، برای بیمارستان ها مهم بوده، خصوصا در حال حاضر که شاهد شیوع بیماری منحوسی به نام کرونا در جهان و کشورمان هستیم.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چهارخونه عمدتا در رنگ های آبی، صورتی و یاسی تولید می گردد و به صورت تناژ بالا، امکان خرید از مراکز فروش مستقیم را دارد.

قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در بازار

کارخانه پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی این پارچه را به صورت عدلی که در واقع ۱۰ طاقه ۵۰ متری می گردد را، روانه بازارهای فروش پارچه بیمارستانی می نماید. با توجه به اینکه الیاف فلامنت بکار رفته در تولید این پارچه، کاملا ارزان و اقتصادی است، قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در بازار هم از قیمت خوبی برخوردار می باشد.

اما بالاخره وجود واسطه ها و دلالان بازار پارچه بیمارستانی، می تواند سبب گردد تا این پارچه در برخی از مراکز فروش، با قیمت واقعی و منصفانه ای به فروش نرسد.

خوشبختانه این مجموعه با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانه های تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در کشور، ضمن حذف واسطه ها، دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تماس با پود